Amdmannen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei. Jeg skal nå lese henning Mankell's Silkeridderen i et skoleprosjekt, har bare et problem. Jeg skal lese to bøker med samme tema eller undertema, så jeg trenger en bok til fra en annen forfatter med samme tema eller undertema, noen som har noen anbefalinger? Hilsen 16 åring som leser sin første bok i livet. Edit: beklager for den elendige emnetittelen, men kommer ikke på en bedre. Endret 1. februar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei.Jeg skal nå lese henning Mankell's Silkeridderen i et skoleprosjekt, har bare et problem. Jeg skal lese to bøker med samme tema eller undertema, så jeg trenger en bok til fra en annen forfatter med samme tema eller undertema, noen som har noen anbefalinger? Hilsen 16 åring som leser sin første bok i livet. Edit: beklager for den elendige emnetittelen, men kommer ikke på en bedre. 7846117[/snapback] Du burde kanskje nevnt hva slags undertema boka har? Det er sikkert en god politi-kriminalroman. Om det er dette som er undertemaet, hva med Jan Guillou's ganske nye "Tyvenes Marked"? Den er bra og lettlest. Evt kan du ta Jo Nesbø's første om Harry Hole. Endret 3. februar 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå