apetryne Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei Jeg lurer på om pentium d830 er en ok prosessor. bruker pc en del til spilling som så vidt jeg har skjønt ikke er denne cpuens sterke side? HK: MSI p4n diamond og ATI x1950 pro skjermkort. Har av en eller annen grunn lyst på en dobbeltkjerne, men er usikker på ytelsen da jeg stort sett har hatt AMD. pr. idag har jeg en AMD64 3700. Råd og tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Skal du kjøpe CPU i dag mener nok de fleste det er galskap å IKKE kjøpe C2D... Stor ytelse for lite penger fra E6300 eller de nye E4600 (eller hva nå den heter). Intel sine C2D CPUer er bedre en sammenlignbare AMD. Enkelt valg, velg c2d... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Pentium D, spesielt 800-serien er i god fart på vei til å totalt utgå. De blir varme og en Core 2 Duo 1.86 GHz kan i mange tilfeller slå ut en 3.6 GHz Pentium D. Sier litt. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trodde brikkesettet på det hovedkortet ikke støttet Core 2 Duo, jeg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sant nok. Var nok litt for kjappe på avtrekkeren der. Uansett, 800-serien er en stekeplate, dette er noe forbedret på 900-serien av Pentium D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå