larsg Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette skal bli gøy gitt... Det kommer opp beskjed om att jeg må kjøpe ny lisens pga. byttet for mye maskinvare etter å ha skiftet fra ACHI til IDE på Jmicron kontrolleren i bios, innstallert jmicron driver istedenfor medfølgende standard ide,og innstallert Intel driveren for harddisker istedenfor medfølgende ACHI drivere. Flotte greier gitt , slipper å åpne kassa på dataen for å få ny maskin i Vista .... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) I følge siste "melding" fra Microsoft, var det bare nødvendig å reaktivere vista OEM når man byttet for mye hardware. Ikke kjøpe ny? Endret 1. februar 2007 av shabador Lenke til kommentar
larsg Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 I følge siste "melding" fra Microsoft, var det bare nødvendig å reaktivere vista OEM når man byttet for mye hardware. Ikke kjøpe ny? 7845743[/snapback] Beskjeden som kommer opp på skjermen er om jeg har ett annet serie nummer jeg ikke har brukt opp ,eller om jeg vil kjøpe ny , fordi det jeg har er brukt opp. Det morsomme er jo att jeg ikke har bytta noe som helst hardware.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå