Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

Rogues kan sap the hunter kan ikke 1poeng til rogue

Hunter kan bruke frost trap, uten å måtte være i stealth. 1 poeng til hunter også

 

Rogues kan stunne mere en none andre classer i spillet hunter kan stunne 1gang med talent og pet. 1poeng til rogue

okei. Hunter 0, rogue 1

 

Hunters kan faint dead rogues kan vanish x2 med talent 1point vær
Hunters kan Feign Death hvert 30 sekund. Rogues kan vanishe hvert 5. min (specce prep så kan du bruke det litt oftere..) hunter 1, rogue 0

 

Hunters kan of tanke rogues kan of tanke med evasion 1point vær

Hunter kan offtanke, rogue kan offtanke, pet'et til hunter kan offtanke. Hunter 1, rogue 1.

 

Hunters gjør Syk skade det gjør rogues også 1poeng vær

Begge gjør god damage, men hunter fra 35 yards. 1-0

 

Hunters har et forbanna pet som fucker for grp mange ganger 1poeng til rogues
Rogues fucker også opp, her har ikke klassen noe å si. 0-0

 

Rogues trenger ikke vente på mana 1poeng til rogues

Når resten av gruppen allerede sitter og drikker har ikke dette noe å si. 0-0

 

Rogues sier ikke hunter wepon på alt ^^ 1poeng til rogues ^^

har sett rogues neede på alt som caster stuff også. 0-0

 

Dette blir vell 4-3 til hunter. (Ja, har både 60 huntard og rogue, samt warr og priest...)

7855642[/snapback]

 

Hehehe... få festlig å se de to mest ubrukelige klassene i 5-mannsinstancer kjekle seg imellom hvem som er viktigst.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carl M, jeg skjønner ikke hvordan du kan være så negativ til Shadow prester. De er utrolig fine å ha i gruppa, spesielt for meg som mage, og også for resten av mana-brukerne.

 

Ett godt eksempel kan være da vi var i Mana Tombs.

 

Vi hadde, en paladin, en warrior, en mage, en warlock og en shadow prest.

Vi hadde wipet på første bossen 4-5 ganger, rett og slett fordi tanken døde alt for fort, selv om paladinen og presten healet.(Vi var litt lav level for instancen egentlig)

Da bestemte presten seg for å gå shadowform, og overaskende nok klarte vi det lett, uten noen døde.

 

Ikke undervurder Vamperic Embrace!

Lenke til kommentar
Rogues kan sap the hunter kan ikke 1poeng til rogue

Hunter kan bruke frost trap, uten å måtte være i stealth. 1 poeng til hunter også

 

Rogues kan stunne mere en none andre classer i spillet hunter kan stunne 1gang med talent og pet. 1poeng til rogue

okei. Hunter 0, rogue 1

 

Hunters kan faint dead rogues kan vanish x2 med talent 1point vær
Hunters kan Feign Death hvert 30 sekund. Rogues kan vanishe hvert 5. min (specce prep så kan du bruke det litt oftere..) hunter 1, rogue 0

 

Hunters kan of tanke rogues kan of tanke med evasion 1point vær

Hunter kan offtanke, rogue kan offtanke, pet'et til hunter kan offtanke. Hunter 1, rogue 1.

 

Hunters gjør Syk skade det gjør rogues også 1poeng vær

Begge gjør god damage, men hunter fra 35 yards. 1-0

 

Hunters har et forbanna pet som fucker for grp mange ganger 1poeng til rogues
Rogues fucker også opp, her har ikke klassen noe å si. 0-0

Hunter har et pet som er være og holde styr på spes vis du glemmer og dispande det før du håper ned en plass altså 1point rogue 0 hunter

 

Rogues trenger ikke vente på mana 1poeng til rogues

Når resten av gruppen allerede sitter og drikker har ikke dette noe å si. 0-0

 

Rogues sier ikke hunter wepon på alt ^^ 1poeng til rogues ^^

har sett rogues neede på alt som caster stuff også. 0-0

 

Dette blir vell 4-3 til hunter. (Ja, har både 60 huntard og rogue, samt warr og priest...)

 

vel det ble vist 3-4hunter - rogue da

7855642[/snapback]

 

Hehehe... få festlig å se de to mest ubrukelige klassene i 5-mannsinstancer kjekle seg imellom hvem som er viktigst.. :p

7855736[/snapback]

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Haha, er så mye idioti i den tråden her at jeg ikke gidder svare, fordi jeg må quote så sinnsykt mye.

 

Det er jo ikkeno klasse som er dritt forhold til den andre i en 5 eller 10 mans isntance - Det beste er jo å ha nok CC så kan man smelle over alt som er. Dessuten er det ikke klassen det kommer ann på, det er SPILLEREN.

Endelig noen som har litt peiling.

 

Jeg har gjort flere heroic instancer med en god hunter, og det er helt topp. Traps, dps, off-tanking, buffs, kiting - jeg tror mange undervurderer hva en hunter faktisk kan gjøre. Eventuelt har de vært i for mange pugs med dårlige spillere. Husk at man ikke kan dømme alle ut fra noen få erfaringer.

 

Min mening er at det viktigste er å ha en balansert gruppe av folk som vet hva de driver med.

 

Healing var lett da det var å bruke tre forskjellige healingspells (i forskjellige ranks) på ett target. Dps fikk bare renew.

 

Som dps må du passe på debuffs, aggro management (noe som gjøre tankejobben lettere), posisjonering, riktige targets og AoE avoids, for å nevne noe.

Som healer må du OGSÅ passe på debuffs, aggro management, posisjonering, riktige targes og AoE avoids. I tillegg må man hele tiden være obs på mana - dps kan ta pause en liten stund uten at det nødvendigvis gjør noe, men en healer kan ikke slutte å heale. Da dør folk.

 

Dersom man healer enkle instancer kan man gjøre det nesten i søvne, men det gjelder da hele gruppen. I mer kompliserte instancer vil jeg påstå at en healer som kun bruker tre spells ikke er en direkte god healer.

 

Merk at TBC har endret healing en god del, og jeg bruker hele spekteret av heal spells, spesielt i heroics (med unntak av Binding Heal som jeg omtrent bare bruker en gang i skuddåret). Gamle raids er i grunnen en fryktelig dårlig målestokk. I 40-mannsraids med en rekke healere er den enkeltes rolle ganske forminsket. TBCs mindre raids og ikke minst krevende 5-mannsinstancer er helt annerledes. Enkelte mobs kan two-shotte en tank, noen encounters har massiv AoE damage, og alle har mye mer hit points som ikke like enkelt kan toppes opp. Siden gruppene er små er alle viktige, og den som ikke gjør jobben sin, vil ofte gjøre at en gruppe ikke lykkes.

 

Nei, jeg har ikke spilt end-game, og jeg brukte sjelden flash heal, timing var skremmende lett, da det tok et år før helsa gikk ned. Brukte sjelden Shield, da den dro mye mana. Dispells var en selvfølge, men møtte ikke mye som måtte dispelles.

 

Shackle var ikke noe problem, og manapreservasjon var ikke vanskelig da jeg kunne bruke trege, effektive heals.

Det virker ikke som om du virkelig har fått brynt deg som healer noen gang. Da er det ikke rart at du tror det er enkelt.

 

Angående shadow priests, så kan en kompetent spiller være et pluss til en gruppe. Men noe av det kjipeste jeg vet er shadow priests som tror de kan heale like bra som heal spec priests. Den må de nok lenger ut på landet med!

Lenke til kommentar
Haha, er så mye idioti i den tråden her at jeg ikke gidder svare, fordi jeg må quote så sinnsykt mye.

 

Det er jo ikkeno klasse som er dritt forhold til den andre i en 5 eller 10 mans isntance - Det beste er jo å ha nok CC så kan man smelle over alt som er. Dessuten er det ikke klassen det kommer ann på, det er SPILLEREN.

Endelig noen som har litt peiling.

 

Jeg har gjort flere heroic instancer med en god hunter, og det er helt topp. Traps, dps, off-tanking, buffs, kiting - jeg tror mange undervurderer hva en hunter faktisk kan gjøre. Eventuelt har de vært i for mange pugs med dårlige spillere. Husk at man ikke kan dømme alle ut fra noen få erfaringer.

 

Min mening er at det viktigste er å ha en balansert gruppe av folk som vet hva de driver med.

 

Healing var lett da det var å bruke tre forskjellige healingspells (i forskjellige ranks) på ett target. Dps fikk bare renew.

 

Som dps må du passe på debuffs, aggro management (noe som gjøre tankejobben lettere), posisjonering, riktige targets og AoE avoids, for å nevne noe.

Som healer må du OGSÅ passe på debuffs, aggro management, posisjonering, riktige targes og AoE avoids. I tillegg må man hele tiden være obs på mana - dps kan ta pause en liten stund uten at det nødvendigvis gjør noe, men en healer kan ikke slutte å heale. Da dør folk.

 

Dersom man healer enkle instancer kan man gjøre det nesten i søvne, men det gjelder da hele gruppen. I mer kompliserte instancer vil jeg påstå at en healer som kun bruker tre spells ikke er en direkte god healer.

 

Merk at TBC har endret healing en god del, og jeg bruker hele spekteret av heal spells, spesielt i heroics (med unntak av Binding Heal som jeg omtrent bare bruker en gang i skuddåret). Gamle raids er i grunnen en fryktelig dårlig målestokk. I 40-mannsraids med en rekke healere er den enkeltes rolle ganske forminsket. TBCs mindre raids og ikke minst krevende 5-mannsinstancer er helt annerledes. Enkelte mobs kan two-shotte en tank, noen encounters har massiv AoE damage, og alle har mye mer hit points som ikke like enkelt kan toppes opp. Siden gruppene er små er alle viktige, og den som ikke gjør jobben sin, vil ofte gjøre at en gruppe ikke lykkes.

 

Nei, jeg har ikke spilt end-game, og jeg brukte sjelden flash heal, timing var skremmende lett, da det tok et år før helsa gikk ned. Brukte sjelden Shield, da den dro mye mana. Dispells var en selvfølge, men møtte ikke mye som måtte dispelles.

 

Shackle var ikke noe problem, og manapreservasjon var ikke vanskelig da jeg kunne bruke trege, effektive heals.

Det virker ikke som om du virkelig har fått brynt deg som healer noen gang. Da er det ikke rart at du tror det er enkelt.

 

Angående shadow priests, så kan en kompetent spiller være et pluss til en gruppe. Men noe av det kjipeste jeg vet er shadow priests som tror de kan heale like bra som heal spec priests. Den må de nok lenger ut på landet med!

7855958[/snapback]

 

 

du fikk sagdt det som vanlig , enig med deg. både WoW og Wc3 knowledge:)

Lenke til kommentar

Alle klasser er igrunn greie nok men som sagt det komemr mest ann på hvem som spiller og gearet da. Men det kommer også mye ann på hvilkent spec de har. Specen mener jeg er mer viktig enn hvilken klasse det er.

 

Men personlig syns jeg nok druid som er oomkin er noe av det verste.

Lenke til kommentar
Nåja, du skal vel få lov til å late som du ikke forstår.

 

Bottom line er: Shadowpriests er bedritne til å gjøre damage og tilfører gruppa nesten ingenting i 5man.

7855497[/snapback]

 

Har ikke lyst til å kommentere noe så lavmål som det der.

Støtter Deetee's utsagn - det er personen bak skjermen som bestemmer hvor god klassen er.

Lenke til kommentar

We love rogues! Vil ikke høre noe annet. Syns alle classene er bra jeg, nyttige i hvert sitt felt. Siden spørsmålet er "klassen du ikke vil ha med i en 5mans gruppe" så får jeg svare: Paladin... Ingen grunn, det bare er sånn. Mitt "personlige" og mine erfaringer med paladiner er bare teit. Muligens de er bra "der dere kommer fra". Men ikke her. =P

Lenke til kommentar
We love rogues! Vil ikke høre noe annet. Syns alle classene er bra jeg, nyttige i hvert sitt felt. Siden spørsmålet er "klassen du ikke vil ha med i en 5mans gruppe" så får jeg svare: Paladin... Ingen grunn, det bare er sånn. Mitt "personlige" og mine erfaringer med paladiner er bare teit. Muligens de er bra "der dere kommer fra". Men ikke her. =P

7857109[/snapback]

O NOES! Æ som rolla pally fordi æ trodde æ var 1st choice da :hmm:

Endret av dalamar80
Lenke til kommentar

Haha, okay!

Slett bloodelfen og spill på warlocken! Neida...Mm, muligens når du er horde så er det bra. Noe "nytt" (som nå begynner å bli gammelt).

Den klassen jeg ikke behøver i en grupper er nok Hunter, eller

for å være helt ærlig. Siden jeg er rogue, trenger jeg bare en healer, tank, warlock og mage eller druid.

Endret av Lysestaken
Lenke til kommentar
tanken døde alt for fort, selv om paladinen og presten healet.

7855909[/snapback]

shadowform, og overaskende nok klarte vi det lett, uten noen døde.

7855909[/snapback]

Du sier at presten healet tanken bedre med Vampiric Embrace enn med vanlige heals?

7855994[/snapback]

Kan vel ikke forklare hvorfor det gikk som det gikk, men vi klarte oss ihvertfall mye bedre. "+300-600 hp" hvert sekund er ikke dårlig.

Lenke til kommentar

hmm... mye rare påstander her, uansett...

Den beste gruppen jeg noen gang har dratt igjennom mauradon med, var meg som healer, lvl 50 Dwarf prest, og 4 NE hunters lvl 48-53.

Kjapt og greit.

Mye skade, nok offtanks og traps. Nå kunne alle spille klassen sin, og det er nok en stor fordel

Lenke til kommentar
hmm... mye rare påstander her, uansett...

Den beste gruppen jeg noen gang har dratt igjennom mauradon med, var meg som healer, lvl 50 Dwarf prest, og 4 NE hunters lvl 48-53. 

Kjapt og greit.

Mye skade, nok offtanks og traps. Nå kunne alle spille klassen sin, og det er nok en stor fordel

7857955[/snapback]

 

Spesielt artig med tanke på at du er verdens første til å høvle over Maraudon med et party på 6.

Lenke til kommentar
hmm... mye rare påstander her, uansett...

Den beste gruppen jeg noen gang har dratt igjennom mauradon med, var meg som healer, lvl 50 Dwarf prest, og 4 NE hunters lvl 48-53. 

Kjapt og greit.

Mye skade, nok offtanks og traps. Nå kunne alle spille klassen sin, og det er nok en stor fordel

7857955[/snapback]

 

Spesielt artig med tanke på at du er verdens første til å høvle over Maraudon med et party på 6.

7858147[/snapback]

4+1=5?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...