Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

i min tid i Naxx lærte vi å hate hunters, og om nåde den som datt under hunters på damage meter. Det var ren skam. Jeg skylder ikke på hunter spillerne sådann, det var vel heller begrensninger i classen i forhold til visse andre sådann.

 

Shadow priests derimot har jeg fått virkelig sansen for, sett en kompis gå med 2 shadow priests til dps + backup healing, og healer går sjeldent tom for mana i det hele tatt. Samt siste mann, rogue/mage/whatever trenger ikke mer healing enn vamp embrace. Ja, det støtter mana brukere mest, men, så er det jo mest manabrukere i ett party med mindre man går med 2 warriors eller 2 rogues.

 

Foretrekker også å ha med mage, vann er must! ^.^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i min tid i Naxx lærte vi å hate hunters, og om nåde den som datt under hunters på damage meter. Det var ren skam. Jeg skylder ikke på hunter spillerne sådann, det var vel heller begrensninger i classen i forhold til visse andre sådann.

 

Shadow priests derimot har jeg fått virkelig sansen for, sett en kompis gå med 2 shadow priests til dps + backup healing, og healer går sjeldent tom for mana i det hele tatt. Samt siste mann, rogue/mage/whatever trenger ikke mer healing enn vamp embrace. Ja, det støtter mana brukere mest, men, så er det jo mest manabrukere i ett party med mindre man går med 2 warriors eller 2 rogues.

 

Foretrekker også å ha med mage, vann er must! ^.^

7854756[/snapback]

 

 

Frekk eller? har dere 10 åringer som er melee hunters i naxx, det er en skam ;)

Lenke til kommentar

10 åring? Nei, de var vel høyskole og over hele bunten. Ene var far.

 

Og hunters var alltid lavest på damage list, warlocks etter der (før lifetap scaling), så resten.

 

Har du screenshots, fra flere bosser og da helst i AQ/Naxx, hvor en hunter gjør ekstrem damage så vær så snill å overbevis meg ^^

Lenke til kommentar
Til alle dere som klager over dårlige tanker. Aggro er ikke tanken sin jobb, men gruppen sitt ansvar. Overaggroer du, er det DIN feil, ikke tanken sin. Gitt visse forbehold selvfølgelig, healingaggro f.eks.

 

Skulle tro alle som hadde raidet visste dette..

7854844[/snapback]

 

Selvfølgelig har det noe å si på tanken om jeg får aggro eller ikke. Det er veldig enkelt å se forskjellen på en god og en dårlig tank. Spill shadowpriest så merker du det fort.

Lenke til kommentar
Til alle dere som klager over dårlige tanker. Aggro er ikke tanken sin jobb, men gruppen sitt ansvar. Overaggroer du, er det DIN feil, ikke tanken sin. Gitt visse forbehold selvfølgelig, healingaggro f.eks.

 

Skulle tro alle som hadde raidet visste dette..

7854844[/snapback]

 

Selvfølgelig har det noe å si på tanken om jeg får aggro eller ikke. Det er veldig enkelt å se forskjellen på en god og en dårlig tank. Spill shadowpriest så merker du det fort.

7855308[/snapback]

 

Siden mindblast ikke engang har mer threat lenger, så har jeg null forståelse for at du skulle dratt aggro. Eller, dotter du opp alt du ser med to dots og forventer at tanken skal "aoe taunte" ? I det tilfellet, din feil.

Lenke til kommentar
/spit tilbake. Bra med folk som ikke vet hva de prater om..

7853655[/snapback]

Haha, ser jeg en tåre? Spill litt andre classer i instances først og ikke baser alt på et ynkelig lite damagemeter før du forteller hvem som vet hva de prater om eller ei.

 

"Lol I was fisrt on damagemeter untli I died! Nub tank hlodld aggro plx"

Lenke til kommentar
/spit tilbake. Bra med folk som ikke vet hva de prater om..

7853655[/snapback]

"Lol I was fisrt on damagemeter untli I died! Nub tank hlodld aggro plx"

7855413[/snapback]

 

Hæ? :shrug:

7855452[/snapback]

Nåja, du skal vel få lov til å late som du ikke forstår.

 

Bottom line er: Shadowpriests er bedritne til å gjøre damage og tilfører gruppa nesten ingenting i 5man.

Lenke til kommentar
10 åring? Nei, de var vel høyskole og over hele bunten. Ene var far.

 

Og hunters var alltid lavest på damage list, warlocks etter der (før lifetap scaling), så resten.

 

Har du screenshots, fra flere bosser og da helst i AQ/Naxx, hvor en hunter gjør ekstrem damage så vær så snill å overbevis meg ^^

7855286[/snapback]

 

 

Haha, sier du at Hunters har verre dps en en Priest eller pally eller shammy? haha

Lenke til kommentar
10 åring? Nei, de var vel høyskole og over hele bunten. Ene var far.

 

Og hunters var alltid lavest på damage list, warlocks etter der (før lifetap scaling), så resten.

 

Har du screenshots, fra flere bosser og da helst i AQ/Naxx, hvor en hunter gjør ekstrem damage så vær så snill å overbevis meg ^^

7855286[/snapback]

 

 

Haha, sier du at Hunters har verre dps en en Priest eller pally eller shammy? haha

7855527[/snapback]

 

I noen tilfelle ja!

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Bottom line er: Shadowpriests er bedritne til å gjøre damage og tilfører gruppa nesten ingenting i 5man.

Jaha? Shadow priest ingenting? Shadow priest er noe av det beste man kan få i 5man, spesielt som healer! 100-400 healing nesten hvert sekund og da kan man feks fokusere på tanken på bosser. Og PW:F er også imba + shield. Shadow priest er det beste man kan få i 5man imo .

Lenke til kommentar
Rogues kan sap the hunter kan ikke 1poeng til rogue

Hunter kan bruke frost trap, uten å måtte være i stealth. 1 poeng til hunter også

 

Rogues kan stunne mere en none andre classer i spillet hunter kan stunne 1gang med talent og pet. 1poeng til rogue

okei. Hunter 0, rogue 1

 

Hunters kan faint dead rogues kan vanish x2 med talent 1point vær
Hunters kan Feign Death hvert 30 sekund. Rogues kan vanishe hvert 5. min (specce prep så kan du bruke det litt oftere..) hunter 1, rogue 0

 

Hunters kan of tanke rogues kan of tanke med evasion 1point vær

Hunter kan offtanke, rogue kan offtanke, pet'et til hunter kan offtanke. Hunter 1, rogue 1.

 

Hunters gjør Syk skade det gjør rogues også 1poeng vær

Begge gjør god damage, men hunter fra 35 yards. 1-0

 

Hunters har et forbanna pet som fucker for grp mange ganger 1poeng til rogues
Rogues fucker også opp, her har ikke klassen noe å si. 0-0

 

Rogues trenger ikke vente på mana 1poeng til rogues

Når resten av gruppen allerede sitter og drikker har ikke dette noe å si. 0-0

 

Rogues sier ikke hunter wepon på alt ^^ 1poeng til rogues ^^

har sett rogues neede på alt som caster stuff også. 0-0

 

Dette blir vell 4-3 til hunter. (Ja, har både 60 huntard og rogue, samt warr og priest...)

Lenke til kommentar

Snakker vi lvl 70 og 5mans trash-clearing er det det å ta aggro shadowpriests er best til. Hva nytter VE og litt damage når det i hovedsak ødelegger alt som heter tanking og priesten og/eller eventuelt dør? Gjelder vel ikke så veldig på bosser, men bossfights hva? 5-10% av instancen? Ja, også er singletarget dps'en ikke til å skrive så voldsomt hjem om.

 

Det å ha en shadowpriest legger alt for mye av trykket på resten av gruppemedlemmene til at det veies opp av styrkene den har. Det er noe som prestene selv ikke ser ut til å ha kapasitet til å fatte fra sitt ståsted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...