Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

Den myten man kan se gjentatt flere ganger om "druids og modne spillere" må bare avlives en gang for alle. Its a mighty pile of horse dung !

Druids er ofte fanbois til de helt ekstreme grader. OMGLOLOL FEARL DPS R IBMA!! Evt samme frase med MOOKNIN istedet for FEARL !

Det er så mange snevre syn blandt druids at det er helt vondt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og du er rogue, skal jeg si deg hvor mange schvette 12 åringer som spiller rogue?

 

 

trenger jeg si mer?

7851237[/snapback]

Egentlig.

 

Det er mange flinke rogues, men det er desverre for mange dårlig som gir alle rogues et dårlig rykte - akkurat som med hunters, druids, warriors, paladins, mages, priests, warlocks og shamans.

Lenke til kommentar
og du er rogue, skal jeg si deg hvor mange schvette 12 åringer som spiller rogue?

 

 

trenger jeg si mer?

7851237[/snapback]

Egentlig.

 

Det er mange flinke rogues, men det er desverre for mange dårlig som gir alle rogues et dårlig rykte - akkurat som med hunters, druids, warriors, paladins, mages, priests, warlocks og shamans.

7851258[/snapback]

 

ok, skal si litt mer da ;)

 

Det er mange flinke druids, men det er desverre for mange dårlig som gir alle druids et dårlig rykte - akkurat som med hunters, rogues, warriors, paladins, mages, priests, warlocks og shamans.

 

Hva en rogue kan gjøre i en instance:

+ Sap target

+ Veldig god DPS

+ Poison av forskjellige slag

 

Hva en feral druid kan gjøre i en instance:

+ MotW (150 armor og 10 til alle resistances)

+ LotP (5% crit chance til alle meele class)

+ Innervate (gir priesten neste 100% mana tilbake)

+ Kan tanke veldig bra i bear form FFF

+ Kan DPS middels bra, og i denne formen FFF (395 armor decreace)

+ Bytte til healer gear å få 4k mana og ta over for mainhealer selvom den er specca feral.

 

 

har forresten 2 set med gear: ett med mye +stam, +str og +agi og ett med mye +int, +spi og noe + healing.

 

Noen snakker om at druids har så trege heals, hva snakker de om?

Priest, flash heal 1,5sek cast. Druid, regrowt 2 sek cast + 21 sec med hot, slenger på en rejuv og ser at livet til tanken tikker opp...Dette da med feral spec....

 

Er druid en god add til en group?

Lenke til kommentar
og du er rogue, skal jeg si deg hvor mange schvette 12 åringer som spiller rogue?

 

 

trenger jeg si mer?

7851237[/snapback]

 

 

Jeg har 2x 60 druids, så jeg vet hvor jeg kommer fra ....

7851346[/snapback]

 

hvorfor har du 2?, navn og server takk....

7851451[/snapback]

 

 

Se profil- informasjon. Den ene er sletta og den andre er solgt!

Grunnen til at jeg spilte 2 var at den første var veldig artig. Den spilte jeg før 1,8. Den andre spilte jeg på ifjor vår/sommer da jeg begynte å gå lei av AS+MS- spam med huntern min. Men det var ikke det samme som i gode gamle dager :p

Lenke til kommentar
Nei, rogues er mer ubrukelige vil jeg påstå, er vel kun i instances hvor man kan sap'e jeg liker å ha dem med.

7845736[/snapback]

Ja! La oss få bort den klassen som gjør mest damage! Det var lurt.

7845767[/snapback]

 

ikke bare damage. men også stunlock er greit å ha. sap kommmer også godt med.

7845773[/snapback]

 

 

Enig i at de fleste hunters er Tards, Men min Imbahdpsthadoh eier din dps :) vell hunters kan silence og trappe, interupte spells, buffe Melee classes. det er ganske nytting av og til

Lenke til kommentar
Når man joiner en gruppe, og man ser det en hunter med kan man forvente en del ting:

1: Han er ganske sikkert mentalt retarded.

2: Han breaker sheep i hver kamp.

3: Kommer til å pulle flere mobs, for så å feigne death, og la resten av gruppa dø.

 

Dette er bare den typiske hunter, det finnes selvfølgelig flinke hunters også.

 

enig i at Mange hunters er tards. men ikke alle, vi kan buffe og Silence, og har god dps. traps funker fett også.

Lenke til kommentar
I 5mans så er det også greit med en shadow priest etter mine erfaringer, healeren får mindre jobb og regener mer mana, det vil si mindre downtime. Dps økningen fra debuffs blir ikke enorm, så man tar ikke med en shadow pirest til et 5 man på grunn av det.

7851042[/snapback]

 

Og det var også poenget mitt...

Vi snakker så klart om 5 mann-instancer her, ikke raids.

I raids er (en eller to) shadowprester veldig nyttige å ha

Lenke til kommentar

hehe tenkte faktisk på hunter når jeg leste topicen på denne tråden.

 

Grunnen er at jeg har hatt dårligst erfaring med denne klassen når det gjelder pugs, de hunterene vi har i guildet er ganske gode så har ikke noe problem med å gå i gruppe med de.

 

problem med mage: konstant bryting av sheep, gjerne med den ultrakule multishot de har, kan gjerne chainsleepe samme targetet gjennom fighten pga triggerhappy hunters.

 

og så har jeg en episode på priestn min der maintanken er død og vi kan faktisk overleve dette her ved at jeg healer de andre, men neida, da feign deather en hunter som gjør at jeg kommer øverst på aggrolisten og vi får da en stk whipe.

Lenke til kommentar
I 5mans så er det også greit med en shadow priest etter mine erfaringer, healeren får mindre jobb og regener mer mana, det vil si mindre downtime. Dps økningen fra debuffs blir ikke enorm, så man tar ikke med en shadow pirest til et 5 man på grunn av det.

7851042[/snapback]

 

Og det var også poenget mitt...

Vi snakker så klart om 5 mann-instancer her, ikke raids.

I raids er (en eller to) shadowprester veldig nyttige å ha

7852507[/snapback]

 

Da er vi enig :)

 

Ellers er jeg også som mange andre her likegyldig til klasse så lenge den som sitter bakom skjermen vet hva han gjør.

Lenke til kommentar

Huntere generelt bidrar lite til gruppen, ikke har de lært seg kunsten med å "chain" trappe nå etter 2.0. Har truffet på en hunter som har gjort det, og det var gammle GM'en min... De fleste hunters bare peiser på med DPS, og så sier de "Heal pet FFS, ur such a fucking n00b priest". Healer warrioren/druiden/paladinen som tanker jeg, gir nå vel faen i det jævla pettet. Ikke gir det noen buff til gruppa heller.

 

EDIT: Healet i en 5-manns gruppe i dag, og gruppen bestod av, meg (70 holy priest), 70 warrior, 70 shadowpriest, 69 warlock og 68 mage.

 

Shadowpriesten gjorde 50% av all dmg, og jeg fikk en forholdsvis chill opplevelse fordi jeg slapp å styre så hardt på for å heale. Shadowpriest er kos. :cool:

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

En virkelig *god* hunter er som sagt uvurderlig - teit at slike er ufattelig sjeldne.

 

-Warlock kan jeg fint klare meg uten, soulstone er det eneste de er gode for.

-Rogues/Paladins/Hunters generelt er nesten utelukkende drittunger med null snøring, så de er greie å unngå i PUGs. Ellers har jeg lite imot noen av de hvis jeg vet hva de er gode for, spesielt Paladins/Hunters.

-Shadowpriests og Balancedruids spytter jeg helst på, har særdeles lite å gjøre i en 5man, uansett hvor gode de er.

Lenke til kommentar
En virkelig *god* hunter er som sagt uvurderlig - teit at slike er ufattelig sjeldne.

 

-Warlock kan jeg fint klare meg uten, soulstone er det eneste de er gode for.

-Rogues/Paladins/Hunters generelt er nesten utelukkende drittunger med null snøring, så de er greie å unngå i PUGs. Ellers har jeg lite imot noen av de hvis jeg vet hva de er gode for, spesielt Paladins/Hunters.

-Shadowpriests og Balancedruids spytter jeg helst på, har særdeles lite å gjøre i en 5man, uansett hvor gode de er.

7853381[/snapback]

 

vell..svært så negativ.. så du danner kun grupper bestående av mage og warriors eller?

Lenke til kommentar

morsomt som dere sier, ja det er mye drittunger som velger huntere/rogues, men gud det er mange drittunger som velger de fleste andre klassene og, selv har jeg en rogue og en shaman og har opplevd slike situasjoner fra begge sidene, som en healer og som en dps class.

 

Hvis man skal danne en PuG så kan man ikke si, jeg vil ikke ha hunter/rogue/warlock bare fordi at man tror at alle er 14 år gamle emo kids som ikke kan spille klassen, hvordan i gud skal du få til en pug da?

 

Man ser fort om en kar kan spille klassen sin eller ikke, bare ikke døm pga klassen, det er rein bullshit imo!

Lenke til kommentar

Ghostlands er en av de serverne som kom etter tbc.

 

meget mange nybegynnere der. lag en char på denne serveren.

who 30-50 f.eks og se hvor sinnsykt mange huntere det er.

 

Hunter er den typiske noobclass. spilt en mage opp til 27 på denne serveren og gud hvor mange som ikke har peiling. møtt et par warriors også som ikke bruker def stance og sunder i instance e.t.c.

Lenke til kommentar
ok, skal si litt mer da ;)

 

 

Er druid en god add til en group?

7851438[/snapback]

Selvfølgelig, men det er dessverre ikke alle feral druids heller som har vett nok til å skifte ut av Feral form og inn i caster for å slenge på noen heals/litt offhealing. Dessverre, men på min gamle server møtte jeg hele -tre- druids som kunne spille. Og det var alle. Resten kjørte ikke 5-man/var usynlige, om det var flere.

 

Du har to sett med gear: Bra! Alle druids burde det da de har healingabilities og må belage seg på å heale av og til. Synd man ikke kan skifte armour i combat.

 

Edit: Besides, det er da ikke så uvanlig å ha både Rogue og Druid i et instance.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...