PSV Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Presterte å pisse off en hunter for litt siden ved å ta items fra ham :/ Var i Slave Pens, så tok han først daggern MIN fra første bossen, og jeg ga svar ved å ta skuldrene fra siste, da ble han sur og ropte ninja osv til meg. Hadde gjort ~8-9% mer damage enn ham i greenies og han var i full giantstalker \o/. Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Tar gjerne med alle klasser i en instance så lenge dem greier å spille den klassen, føler ikke at noen har noen svakheter. Så lenge de greier spille med speccen sin, Jeg har heller ikke opplevd å ha noen dårlige huntere i gruppen min, selv spiller jeg hunter har ikke fått noe refs eller klager. Så klart av og til klarer jeg poppe en sheep eller sap, men det er ikke no problem, etter at traps er i combat så er det bare og Scattre og trappe problem løst evt så får jeg pet til offtanke. Lenke til kommentar
buck_naked Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 utifra denne tråden kan det konstanteres at grupper burde KUN bestå av warriors og prester. Lykke til Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er HoT? Og kan prester gjøre bra healing i shadow form, kombinert med noe annet? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er HoT? Og kan prester gjøre bra healing i shadow form, kombinert med noe annet? 8029082[/snapback] HoT = Healing over Time aka Renew, Rejuvenation, Regrowth, Gift of the Naaru. Om priester healer bra i ShadowForm kan en prest svare på (De blir endel verre etter neste patch) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er HoT? Og kan prester gjøre bra healing i shadow form, kombinert med noe annet? 8029082[/snapback] Nå begynner jeg å lure litt her.. Du har 9 characters over 60, men likevel spørr du om slikt! Nesten alle innlegg jeg har sett av deg består av slike spørsmål som burde vært almennkunnskap for alle over lvl 20. Ontopic: Er egentlig ingen klasser jeg ikke vil ha med, men har ofte vært uheldig med huntere og rogue. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er lenge siden jeg spilte i guild, og da brukte man ikke forkortelser en gang. Etter jeg begynte igjen har jeg spilt mest for meg selv, ble for mye krangling og upassende oppførsel. Til å med joine gode guilds hjalp ikke. Makan til arroganse og grådighet var verre enn i PUGs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå