Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

Tror de fleste her e fullt klar over hva de forskjellige klassene har å bidra med i instances, så spar oss forsvarstalene deres om hvor mye % av skaden i en instance du sto for. I min gamle guild vant en holy-priest dmg-meters i BWL, vil det si at han dermed automatisk spiller den beste klassen? (utelater å nevne druid innervate rotation og supreme power flask)

 

Med unntak av å åpne kister og eventuelle tranq-shots er DERE(guess who?) quite expendable.. lev med det. Sapping, lockpicking og vanish/feign for å unngå repair-costs får dere liksom ikke helt i mål. Og da har æ ikke engang brakt på bane at majoriteten av de nevnte go`klassene e umodne tølpere :)

7981688[/snapback]

 

 

Damage meters ikke er til å stole på. Det kan nesten aldri sees på som håndfaste bevis, enig i at folk ikke burde være så kjappe med å dra de fram hele tida.

 

Resten av posten din er rein trolling. Du burde ordne opp i din egen umodenhet før du klager på andres.

 

Sikkert mange som har begynt å skjønne hvordan forskjellige klasser kan bidra i TBC ja, men det virker ikke som du er en av dem. Er vel ikke så fryktelig mange klasser som kan ansees som uunværlige lenger.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle classes er nyttinge nå, og i alle specc.

 

Har fått overbevist guilden min om at vi trenger shadowpriest, jeg er det. Jeg vil også ha med Retripala, og enchantmet shaman, men det har de mere imot. Litt synd, å spre forskjellige oppgaver til mange classes er morsomt. Slik som det er nå, kan hvilken som helst av classene toppe dmg-meter. Det store problemet nå er å holde agro for tanks. Hadde en warlock som sto som tank på Onyxia i nesten 1 minutt på søndag. Riktignok var det full nuke fra han, men tanken klarte ikke ta agro fra han, og heller ikke jeg med Mind blast og SW:D så snart CD var på 0, har ikke silent resolve engang.

 

Agro er nøkkelen til pve pwn nå.

 

I pvp er det bare nuke som gjelder, og ha nok hp til å overleve.

 

 

 

On-topic:

Jeg har ingen class jeg ikke liker å ha med meg. Har ikke gått pve eller noe med shaman, men liker å ha noe slikt:

- Warrior tank

- Warlock

- Mage

- Druid healer

- Priest Shadow dps/VE Heal

 

Med en slik group har alle instance gått bra så langt. Druid som HoT + Vampiric Embrace er den beste healingcomboen i 5man nå. Rogue kan _kanskje_ myttes med mage, om det er arcane specca. Fire som gjelder =)

Lenke til kommentar
Spiller selv druid, men er feral. Er selv ikke glad i hunters, opplever 90% av dem som små drittunger.

Siste instance jeg var i hadde vi med to stykker. Pets taunta aggro fra meg, dem sendte pet inn som dro flere grupper mobs, stod å gjorde meele på andre targets.

Brøyt sheeps flere ganger med multi shot. Feinth death ved siden av presten.

 

Etter jeg begynte å spille opp min fjerde char til maks lvl, må jeg nok si at hunters er den klassen jeg prøver å holde meg unna. Hadde trøbbel med dem som warrior, prest og mage også.

Ikke på grunn av at Hunter er en dårlig klasse, spilt bra er dem fine å ha med i instancer. Dessverre er det kanskje bare 1 av 10 huntere som er bra til å spille.

7845751[/snapback]

enig møter mange hunters som er de værste drittungene og gjør uforglemmelige feil, men hunters skal faktisk ikke ha på Growl i instance uten å være offtank. Jeg selv som spiller hunter bruker faktisk ganske ofte Cower i instance jeg :cool:

Lenke til kommentar
Hunter Vs Rogues...

 

Rogues kan sap the hunter kan ikke 1poeng til rogue

 

Rogues kan stunne mere en none andre classer i spillet hunter kan stunne 1gang med talent og pet. 1poeng til rogue

 

Hunters kan faint dead rogues kan vanish x2 med talent 1point vær

 

Hunters kan of tanke rogues kan of tanke med evasion 1point vær

 

Hunters gjør Syk skade det gjør rogues også 1poeng vær

 

Hunters har et forbanna pet som fucker for grp mange ganger 1poeng til rogues

 

Rogues trenger ikke vente på mana 1poeng til rogues

 

Rogues sier ikke hunter wepon på alt ^^ 1poeng til rogues ^^

7846485[/snapback]

 

Mest elendige VS jeg har sett noensinne. Er det ikke lettere å bare si at du ikke liker hunters?

Lenke til kommentar
Hunter Vs Rogues...

 

Rogues kan sap the hunter kan ikke 1poeng til rogue

 

Rogues kan stunne mere en none andre classer i spillet hunter kan stunne 1gang med talent og pet. 1poeng til rogue

 

Hunters kan faint dead rogues kan vanish x2 med talent 1point vær

 

Hunters kan of tanke rogues kan of tanke med evasion 1point vær

 

Hunters gjør Syk skade det gjør rogues også 1poeng vær

 

Hunters har et forbanna pet som fucker for grp mange ganger 1poeng til rogues

 

Rogues trenger ikke vente på mana 1poeng til rogues

 

Rogues sier ikke hunter wepon på alt ^^ 1poeng til rogues ^^

7846485[/snapback]

 

Mest elendige VS jeg har sett noensinne. Er det ikke lettere å bare si at du ikke liker hunters?

7989921[/snapback]

flere shitkids velger rogue. 50000 poeng til hunters.

Lenke til kommentar

Personlig så holder jeg meg langt vekke fra randoms,uansett klasse.

Hvis jeg ikke kjenner personen,eller i det minste kjenner til guildet til mennesket,

så er det stor fare for at routeren min plutselig begynner å kødde seg.

 

Kjørte forresten sethekk halls med feral druid tank(69),resto shaman healer(70) og TRE rogues (70x2 og 68).

Morsomt,selv om det kanskje var litt vanskeligere enn det burde vært. :)

Lenke til kommentar
Etter en god del god jobbing av Hunters i Instances begynner jeg å like dem litt mer.. Alle bør bli glade :)

7997725[/snapback]

 

Det er få ting som er kulere å ha med seg enn en god hunter i 5 mann grupper.

De kan kontrollere adds veldig bra med traps,scatter shot,pets og kiting,

du får TSA,og de gjør helt grei skade.

 

Problemet er bare at alt for mange hunters er blitt vant til å stå bakerst og bruke autoshot mens de filer neglene,spiser eller snakker på telefonen etter årevis med raids hvor de mer eller mindre bare var med for å bruke tranq shot på 1-4 bosser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg må inrømme at i begynnelsen av tiden jeg var i lvl 60 sa var det mye bare Autoshot og et aimed shot en gang i blant. Men etterhver lærte jeg hvordan man bruke petet og alle de andre hunter spell ene til å bli mye mer effectiv i både raids og instances. Så det har mye med hvor mye erfaring hunteren har om han bare står der eller om han arbeider mye.

Lenke til kommentar

Hunters har faktisk en av beste cc mulighetene i spillet kanskje ikke like lett som Sheep,banish O.L Men brukt rett så kan det bli like bra om ikke bedre, og ettersom Tbc 5man instances trenger mye CC så tar jeg heller med CC klasser en pure damage.

 

Hunters har fear beast, traps, pet tanking, kiting og vist specca til det wyvern sting.

Og i tillegg til det så har Hunters Group boosting dps spells og talents som furious howl, Trueshot aura, Ferocious inspiration og expose weaknes-

70 hunters har også Misdirection som er genial spell i instances og andre plasser.

 

Alt dette synes jeg gir overtaket til hunters over "the rogues" som har sap som ikke er castable på mobs som er i combat (som de vanligvis er)

Og en eller anna evasion tank og stuns.

 

Derfor er rogues classen jeg helst ikke vil ha med, men men

Lenke til kommentar
Hunter Vs Rogues...

 

Rogues kan sap the hunter kan ikke 1poeng til rogue

 

Hunters har et forbanna pet som fucker for grp mange ganger 1poeng til rogues

 

Rogues sier ikke hunter wepon på alt ^^ 1poeng til rogues ^^

7846485[/snapback]

 

Noe du fant på i løpet av 2 minutter elller noe sånt? Ikke kom her med teite grunner til at rogues er bedre enn hunters.

 

"Rogues sier ikke hunter weapon på alt?" :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...