Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fåreslår av det blir satt opp en poll.

Jeg for min skyld, syntes hunters er waste i party, siden de bare springer rundt å breaker mine søte små sheeps. Da er rogue mere nytting siden de kan stunne, sappe, noe som er viktig enkelte plasser.

7969176[/snapback]

 

Du har ikke lest gjennom tråden, virker det som.

Lenke til kommentar

ubrukelig

 

enchantment shaman som ikke kan spille. som åpner med en vill burst og tilsvarende agroo. elemental-resto derimot er godt fungerende :)

 

rogue som ikke kan spille som bare står der og nærmest off tanker å krever masse healing , de som stun locker og samtidig greier å gjøre damage er greie nok.

 

hunter som ikke er marksmennship og ikke greier og kite-frost trappe. ellers er jeg ikke noe særlig fan av hunter pleier å gjøre ca halvparten så mye damage som 70 warlocken min.

 

priest både holy å shadow syns jeg fungerer helt utmerket :D-

 

druid feral balance å resto alt fungerer utmerket

 

warlock fungerer bra så å si uansett ville jeg si

 

samme gjelder mage

 

paladin fungerer for det meste godt spesielt holy specca.

 

warrior dps warrior kan bli hardt i instancer ja. særlig de som vil tanke med 2 hand heldgvis er det få av de i BC :p prot warrior derimot er ett must for alle grupper jeg ville påstå de er langt over feral druids.

 

kan nevne att jeg har fått virkerlig sansen for shadow priest healer kjempe bra med vampiric embrace å gjør det lett for meg som wrlock å life tape å slik'

 

så min perfekte 5 manns gruppe er

 

oppsett 1

 

warlock

shadow priest

mage

warrior

healing pala-shammy-priest-drood.

 

oppsett 2

 

rogue

enchantment shaman

feral druid

dps warrior

holy priest

 

så konklusjonen er

 

huntere

 

rogues å enchantment shamans..

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg spiller en 65 Hunter og ja det er sant at Beastmaster huntere er ganske ubrukelige nar pet et dør, men beastmaster treeet er hovedsakelig egnet for PvP. Jeg har nesten alt i Markmanship og da betyr pet et ganske lite. Jeg forventer aldri at pet et mitt skal bli healet, jeg er naturlighvis glad nar en healer er grei nok til å gjøre det (noe ganske mange er) men det de andre spillerne er mye viktiger en mitt pet. Og hvis en hunter begynner å grine fordi petet hans ikke blir healet sa er han en dårlig hunter. Jeg har en tank pet og den er faktisk ganske effectif som off tank i 5 mans grupper. I raid bruker jeg pet et kun til a få agro vekk fra meg og kanskje sette den som en liten ekstra damagedealer pa en boss (growl skrudd av naturlighvis). Jeg har fått klage pa måten jeg spiller i en gruppe en gang , og det var en idiot som ble kicket fra gruppen like etter ninjaing :p . Hunter er også den klassen som letest kan få oversikt over et stort område lettest og derfor den beste Leader classen. Hvis dere har opplevd at Huntere er bare til bry i en instance så har dere bare vært uheldige med vilken spillere dere kom sammen med.

Lenke til kommentar

En "ny tendens" er iallefall alle disse, unnskyld utrykket, jævla enhancement shamanene som løper rundt.... klassen/specet som er kjent for enorm burst damage og påfølgende aggro.

 

Kan forestille meg hvordan alliance har det nå, når alle små draenei shamaner løper rundt og skal "imponere" med skaden sin, og samtidig gjør livet surt for hele gruppa.

I går fløy jeg sammen med en kamerat av meg i Maraudon som nettopp hadde starta horde han også.

Førstevalget hans som fresh horde (spilte tidligere alliance) var så klart en shaman (og så klart enhancement), og alt hva jeg ellers trodde om han som en god spiller forsvant i løpet av 30 sekunder.

Jeg gir klar beskjed om at jeg tanker to giants på vei til princess, og at all dps skjer på mitt target.

Shamanvennen min skal selvfølgelig imponere, og begynner å dra frem noen store windfury crits, som han supplerer med frost shock (av alle ting..) for ekstra skade.

At shamaner ikke tåler stort har vel ikke gått opp for han, og han dør rimelig fort når han drar aggroen bort og ødelegger tankinga mi.

Jeg blir litt satt ut og mister kontroll over situasjonen når jeg prøver å taunte (paladin taunt, litt vanskeligere å bruke enn warrior taunt..) monsteret vekk.

Ender med at hele gruppa bortsett fra meg og presten wiper.

 

Det morsomme med denne situasjonen er selvfølgelig at dette gjentok seg 1-2 og 3 ganger til etterpå også, alltid fordi idioten skulle brife og leke tank.

Forresten spurte jeg han om kan kunne hive ut tremor totems ved princess, men det visste han ikke hva var for noe...

 

 

Det morsomme med denne historien er det faktum at dette gjelder MANGE (enhancement) shamaner, en klasse som jeg begynner å HATE i instancer! :realmad:

Lenke til kommentar
Hvis dere har opplevd at Huntere er bare til bry i en instance så har dere bare vært uheldige med vilken spillere dere kom sammen med.

7973096[/snapback]

 

Såååå enig.

7973646[/snapback]

 

Også enig.

7974217[/snapback]

Da har dere virkelig bommet stygt på å få tak i folk vil jeg si. Såååå enig her også :p

 

Druid er jeg btw... men vet ikke helt hva jeg ikke vil ha. Warrior er desverre en mulighet. Liker Battle Shout og at de off-tanker ganske bra. Både i DPS og tanking gear(Ja, jeg har en Warrior også...men bare i lv 60 ^^) Sa tidligere Rogue tror jeg nok. Akkurat nå, ikke sikker :/

 

En "ny tendens" er iallefall alle disse, unnskyld utrykket, jævla enhancement shamanene som løper rundt.... klassen/specet som er kjent for enorm burst damage og påfølgende aggro.

 

Kan forestille meg hvordan alliance har det nå, når alle små draenei shamaner løper rundt og skal "imponere" med skaden sin, og samtidig gjør livet surt for hele gruppa.

I går fløy jeg sammen med en kamerat av meg i Maraudon som nettopp hadde starta horde han også.

Førstevalget hans som fresh horde (spilte tidligere alliance) var så klart en shaman (og så klart enhancement), og alt hva jeg ellers trodde om han som en god spiller forsvant i løpet av 30 sekunder.

Jeg gir klar beskjed om at jeg tanker to giants på vei til princess, og at all dps skjer på mitt target.

Shamanvennen min skal selvfølgelig imponere, og begynner å dra frem noen store windfury crits, som han supplerer med frost shock (av alle ting..) for ekstra skade.

At shamaner ikke tåler stort har vel ikke gått opp for han, og han dør rimelig fort når han drar aggroen bort og ødelegger tankinga mi.

Jeg blir litt satt ut og mister kontroll over situasjonen når jeg prøver å taunte (paladin taunt, litt vanskeligere å bruke enn warrior taunt..) monsteret vekk.

Ender med at hele gruppa bortsett fra meg og presten wiper.

 

Det morsomme med denne situasjonen er selvfølgelig at dette gjentok seg 1-2 og 3 ganger til etterpå også, alltid fordi idioten skulle brife og leke tank.

Forresten spurte jeg han om kan kunne hive ut tremor totems ved princess, men det visste han ikke hva var for noe...

 

 

Det morsomme med denne historien er det faktum at dette gjelder MANGE (enhancement) shamaner, en klasse som jeg begynner å HATE i instancer!  :realmad:

7977418[/snapback]

Haha :D Kompis av meg er også Shaman...Alliance da :p Jeg og han var i BRD en eller annen gang. Da skulle han selvfølgelig gjøre alt for å ta aggro(Koselig med DW+Parry(15% ned i Aggro!)) Neida, ikke faen om han fikk aggro altså! Vi satt jo på samme rom så og si...koselig å høre han bli småsur pga dette :D DURIDS FTW! :D Men det hendte jo at han fikk aggro hvis jeg måtte tanke 5-6 mobs :p Heldigvis kan denne Shamanen spille :p Så det var ikke noe problem at han tanket en mobs eller to. Jeg overbeviste gruppa om at han skulle få lov til å tanke... og der går jeg i Cat Form... Funket dårlig :p

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Ser mangen av dere ikke vil ha rogues med, ikke pga de som spiller suger men at class`en suger. Virker litt rart da hver gang jeg er instance så står for mellom 30-40% av total skade. Og da jeg står ikke bare å pøser ut. Sap`er, stunner å fungerer som en slags bodyguard for healer vist han får aggro. Classen jeg ikke vil ha med i instance er type under 16 som plutselig må logge av pga mamma sier det, midt inni, ikke forstår hva som blir sagt pga det er på engelsk.., ikke klarer å gjøre seg forstått pga det foregår på engesk...., ikke klarer å skrive en jævla settning uten OMFG!. Da kan de være så pro de bare vil, hadde heller hatt bestemor med i instance anyday! Bortsett fra det ønsker jeg de fleste velkommen.

 

Oppsett vi har kjørt mye i d siste, og som fungerer bra er:

 

Rogue

Warr

Mage

Priest

Hunter

Lenke til kommentar
Ser mangen av dere ikke vil ha rogues med, ikke pga de som spiller suger Classen jeg ikke vil ha med i instance er type under 16 som plutselig må logge av pga mamma sier det, midt inni, ikke forstår hva som blir sagt pga det er på engelsk.., ikke klarer å gjøre seg forstått pga det foregår på engesk...., ikke klarer å skrive en jævla settning uten OMFG!.  Da kan de være så pro de bare vil, hadde heller hatt bestemor med i instance anyday! Bortsett fra det ønsker jeg de fleste velkommen.

 

Oppsett vi har kjørt mye i d siste, og som fungerer bra er:

 

Rogue

Warr

Mage

Priest

Hunter

7977828[/snapback]

 

Haha, dette skjedde senest igår i BRD: "just a sec guy, my mom's nagging on me to go brush teeth etc." og senere: "Man I gotta find a loads of excuses for not doing my homework tomorrow." :D

Lenke til kommentar
så min perfekte 5 manns gruppe er

 

oppsett 1

 

warlock

shadow priest

mage

warrior

healing pala-shammy-priest-drood.

 

 

7970526[/snapback]

 

Er vel ikke noe stas som warlock å være i instance med mage, shadow priest og holy priest? Med mindre du er en av de som ikke liker å få loot da.

Endret av cashstillrules
Lenke til kommentar

Dette er etter min mening den perfekte 5-manns gruppe til instance:

 

Warrior

Mage

2 Priester, Holy + Shadow, der Holy selvsagt er main healer, mens Shadow hjelper til om Holy Priesten f. eks. går tom for mana.

Rogue

 

Paladin eller Warlock kan til nøds gå inn for Shadow Priesten, da Paladin kan ressurection og heale litt innimellom, og Locks kan lage SS, HS osv.

 

Mener Hunter er helt bortkastet å ha med, og jeg liker ikke Druid, da de vanligvis tror de er så gode og skal heale, gjøre DPS og tanke samtidig.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Jeg startet med WOW i over i går. Da startet jeg med priest, som er min første.

Er i lvl 8 nå.. vurderte å bytte siden jeg trodde han tokk så lite damage, men om han er så god til å heale så kanskje jeg beholder han.

 

Vurderer å bytte til warlock? burde jeg gjøre det?

Gidder ikke å teste alle!

Lenke til kommentar
Du bør ikke bare bytte sånn helt uten videre. Les litt rundt, spør deg selv hva du har lyst til å gjøre, og prøv deg fram. Selv brukte jeg 5 character fra 21-33 før jeg fant ut hva jeg ville spille.

7981004[/snapback]

 

Det hakke jeg tid til azz.. Pga masse skole :p

 

 

Men får prøve meg fram!

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Både (shadow) priest og warlock klarer seg helt fint PvP-messig. PvE (altså instancer / spille solo / gruppe med andre) er begge klassene også ettertraktet, kanskje priest litt mer pga. healing.

 

Om du synes priest er morsomt, er det da vel bare å fortsette å spille priest? Om ikke, da er det vel bare å prøve warlock istedet? Verre er det vel ikke? :)

Lenke til kommentar

Tror de fleste her e fullt klar over hva de forskjellige klassene har å bidra med i instances, så spar oss forsvarstalene deres om hvor mye % av skaden i en instance du sto for. I min gamle guild vant en holy-priest dmg-meters i BWL, vil det si at han dermed automatisk spiller den beste klassen? (utelater å nevne druid innervate rotation og supreme power flask)

 

Med unntak av å åpne kister og eventuelle tranq-shots er DERE(guess who?) quite expendable.. lev med det. Sapping, lockpicking og vanish/feign for å unngå repair-costs får dere liksom ikke helt i mål. Og da har æ ikke engang brakt på bane at majoriteten av de nevnte go`klassene e umodne tølpere :)

Lenke til kommentar

heller en dårlig hunter i samme grp som meg enn en dårlig mage..

 

jeg spiller litt på min kamerast hunter for moro skyld innimellom, den har så ogsi det beste av gear utafor raid instancer å få tak i.

 

eneste klassen som er ligger en del foran huntern der på dmg lista er mage (en mage som kan spille), druid dps...

 

når jeg spillte i stad lå jeg både, over rogue, shadowpriest. og warlock på dps list. kan hende de tok det med ro eller rett og slett var dårlige.

 

 

det som er med de som spiller hunter er at det virker som de har en større tendens å slækken enn andre class.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...