Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må jeg si at det rimelig sørgelig stoff her rundt hvor dårlig huntere er i 5-10-25 manns grupper.

 

Jeg har og har hatt det utrolig morro med alle karakterene mine i 5-10-20-og 40-mannsgrupper.

 

Det å lete etter den klassen som er dårligst i en slik gruppe, er like tåpelig som å lete etter den karakteren som er best i en gruppe.

 

Alt er avhengig av den som sitter med tastaturet. Jeg er så møkk lei av all nerf ditt nerf datt.....

 

Er ny klasse hver måned får nerfgalskapen slengt etter seg. Noen måneder er det en klasse andre måneder er det flere klasser som det hyles nerf etter. Av en eller ann idiotisk grunn er det noen som tror at wow skal være et balansert 1vs1 pvp spill. Våkn opp! Wow kommer aldri til å bli det, fordi det er i hovedsak et PvE orientert spill. Det det skal være ulike sammensetning av klasser i raid.

 

Det at noen i en tidligere toipic sa at warrior er gimpa pvp messig....ja selvfølgelig er de det når de er prot specca. Men det gjør jo at de er uunnværlig i endgame. Holy presten min rører jeg ikke utenom instanser uten at jeg quester med en annen........

 

Jeg er så forbanna lei av slike dustediskusjoner som trådstarter legger opp til her...Finn den som ikke skal være med i gruppe? Dette er vrøvl fra den ene enden til den andre.

 

Og til alle dere som hater de imba hunterne som dere tapte mot i pvp og som dere med all whina på wow forumene klarte å overtale blizzard til å nerfe. En nerf som faktisk går utover raid og guilder.

 

TBC-testservene hadde en poll(fan at jeg ikke kunne finne den) der det ble spurt om hva spillerne som hadde nådd og spilt på lvl 70 syntes om balanseringen av klassen på LVL 70. Det var kune 3 klasser som disse testbrukerne mente var balansert på lvl 70, og det var huntere og to til.

 

Men til slutt vil jeg oppsummere det jeg mener.

- Vennligst slutt å hyl nerf til en klasse du taper mot 1vs1. Wow er ikke lagt opp til at det skal være balansert

- Innse at at WoW er PvE orientert. Mener du at PvP er det viktigste i wow burde du finne andre spille eller vente til warhammer online.

- Den viktigste egenskapen en klasse har sitter med tastaturet forran seg.

 

 

 

Lingo lvl 67 hunter - Bloodfeather

Aarnes lvl 62 shaman - Bloodfeather

Exon lvl 60 priest - Bloodfeather

Splender lvl 60 rogue - Ajoul Nerub

Lenke til kommentar
- Vennligst slutt å hyl nerf til en klasse du taper mot 1vs1. Wow er ikke lagt opp til at det skal være balansert

Dette er noe BS Blizz har sagt fordi de ikke klarer å balansere klassene. Nerf Hunters even more :p

 

- Innse at at WoW er PvE orientert. Mener du at PvP er det viktigste i wow burde   du finne andre spille eller vente til warhammer online.

PvP er en del av WoW om du ikke har oppdaget det enda. Ganske frekk uttalelse fra deg egentlig ;)

 

- Den viktigste egenskapen en klasse har sitter med tastaturet forran seg.

Ja, for som ally Warlock er egenskaper > WotF + Cloak of Shadow Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Det at noen i en tidligere toipic sa at warrior er gimpa pvp messig....ja selvfølgelig er de det når de er prot specca. Men det gjør jo at de er uunnværlig i endgame. Holy presten min rører jeg ikke utenom instanser uten at jeg quester med en annen........

 

 

Vil nå si at grinding med Holy/disc priest faktisk er morro. Løper nå rundt med 570+ damage og 517+ healing i grinde utstyr med 10k mana med 9k hp. Smite ligger konstant på 1k crits rundt 2k. Prøvde meg og med nye lock settet oblivion eller hva det heter, men alt for lite regen/spirit slik at det blir mye dødtid med drikking osv.

Lenke til kommentar
- Vennligst slutt å hyl nerf til en klasse du taper mot 1vs1. Wow er ikke lagt opp til at det skal være balansert

Dette er noe BS Blizz har sagt fordi de ikke klarer å balansere klassene. Nerf Hunters even more :p

Er så piss lei alle kids som roper nerf på lvl 60 når lvlcap er lvl70. Kanskje vi skal vi lage en topic over hvem som er overpowra på lvl 19, der det er twinking som gjelder. Det høres jo kjempespennende ut, og så ekstremt kontruktivt.

 

- Innse at at WoW er PvE orientert. Mener du at PvP er det viktigste i wow burde   du finne andre spille eller vente til warhammer online.

PvP er en del av WoW om du ikke har oppdaget det enda. Ganske frekk uttalelse fra deg egentlig ;)

Rimelig frek av deg å dra den slutning om at jeg ikke har oppdaget at det finnes PvP i wow. Mener du seriøst at wow ikke er lagt mer opp til PvE enn PvP?

 

- Den viktigste egenskapen en klasse har sitter med tastaturet forran seg.

Ja, for som ally Warlock er egenskaper > WotF + Cloak of Shadow

7882764[/snapback]

Glem det poenget der, funker kanskje på kids. Skal du jobbe sammen med spillere hele kvelder i raid over VT er det ikke hvilke dots en klasse har som gjelder. Da er det samarbeid og sosiale antenner som gjelder. Mao personen som spiller klassen.

Lenke til kommentar
Prøvde meg og med nye lock settet oblivion eller hva det heter, men alt for lite regen/spirit slik at det blir mye dødtid med drikking osv.

Fint. Da kan du kanskje la locks få ha det i fred.

7882844[/snapback]

 

Når du faktisk kun er med i guild runs i alle instancer og lockene har bedre utstyr....ser da ikke problemet med at en da tester alle de ulike settene enten det gjelder mage/lock eller priest settet.

Lenke til kommentar
Glem det poenget der, funker kanskje på kids. Skal du jobbe sammen med spillere hele kvelder i raid over VT er det ikke hvilke dots en klasse har som gjelder. Da er det samarbeid og sosiale antenner som gjelder. Mao personen som spiller klassen.

7882853[/snapback]

 

Moro at du baserer alle uttalsene dine rundt akkurat det DU gjør i spillet, nemmelig å raide med guildet ditt. Det er jo faktisk folk som spiller casual uten guild og/eller som PvP-er, med eller uten guild og premades. Skal de ikke få ha en nogenlunde balanse mellom klassene de da?

Greit at du sier at WoW er PvE basert, men PvP delen av spillet er jo faktisk ganske stor.

Hele poenget ditt faller i grus, da du bare baserer deg på PvE (raide) delen av spillet.

 

Og den beta"undersøkelsen" du sikter til, warlocks var de eneste som ble stemt klart 'overpowered', fulgt av mage og paladin som var 'borderline OP' og de var tett fulgt av hunters, som bare var 5-10 stemmer bak mage og paladin.

Men så er jo dette stemmer fra 200 av 8 millioner spillere, og basert på beta . Etter release har jo ting endret seg, så dette må tas med en stor klype salt.

Lenke til kommentar
Glem det poenget der, funker kanskje på kids. Skal du jobbe sammen med spillere hele kvelder i raid over VT er det ikke hvilke dots en klasse har som gjelder. Da er det samarbeid og sosiale antenner som gjelder. Mao personen som spiller klassen.

7882853[/snapback]

 

Moro at du baserer alle uttalsene dine rundt akkurat det DU gjør i spillet, nemmelig å raide med guildet ditt. Det er jo faktisk folk som spiller casual uten guild og/eller som PvP-er, med eller uten guild og premades. Skal de ikke få ha en nogenlunde balanse mellom klassene de da?

Greit at du sier at WoW er PvE basert, men PvP delen av spillet er jo faktisk ganske stor.

Hele poenget ditt faller i grus, da du bare baserer deg på PvE (raide) delen av spillet.

 

Og den beta"undersøkelsen" du sikter til, warlocks var de eneste som ble stemt klart 'overpowered', fulgt av mage og paladin som var 'borderline OP' og de var tett fulgt av hunters, som bare var 5-10 stemmer bak mage og paladin.

Men så er jo dette stemmer fra 200 av 8 millioner spillere, og basert på beta . Etter release har jo ting endret seg, så dette må tas med en stor klype salt.

7883039[/snapback]

 

Jeg er enig i mye av det du skriver, men hadde jeg satset på PvP hadde jeg aldri valgt hunter... I gamle dager, før tbc, var wow ubalansert i den grad at våpen og equipment ikke stod i forhold til hvor mye helse klassene hadde. PvP-messig har blizzard gjort 1 smart ting......heve stamina.

 

Blizzard kommer aldri til å få til balansert 1vs1 pvp. Du så jo hvordan de løste Shaman og Paladin PvE problemet ;)

 

Jeg som i hovedsak spiller PvE følte jo at den nerfen som kom......kom urettmessig av folk når lvlcap ble hevet til lvl 70. Jeg følte at den kraftige arcaneshotten ville hjelpe meg i PvE, og slippe sånne tråder som dette der fryktelig mange huntere er dårlig og unyttige i PvE(5 mannsgrupper).

 

Silencing shot har jeg aldri forstått hvorfor skal gjøre skade i det hele tatt.

 

Og ja mye av det jeg mener er mine meninger ^^

Lenke til kommentar
Silencing shot har jeg aldri forstått hvorfor skal gjøre skade i det hele tatt.

7883146[/snapback]

Har hardt for å se for meg hvordan en pil/kule som stikker inn i kroppen til noen ikke skal gjøre skade :p

 

Selv mener jeg at (den jevne) Hunter og (stor sett alle) DPS-paladins kan holde seg unna gruppen min.

Lenke til kommentar

Merkelig så hat Hunters var da, tydeligvis mange her som ikke har prøvd hunter. Hunter har mange gode egenskaper i Raid/Groups.

 

- God stabil DPS

- Traps for CC

- Pet til Offtank og Tanking

- Buff til party, Aspect of the Wild, Trueshoot Aura, Aspect of the Pack og Hunters Mark. (3% mer dmg til group buff om Pet specced).

- For å ikke glemme Misdirection som kom i TBC.

- Tracking gjør dem utrolig sterke i Grinding og PvP.

 

Selv er jeg nå BM (Beast Master) specced, har uten problemer tanket gjennom 5 mans instancer i TBC. Pettet mitt er av typen katt med 10k Armor, 6k HP, noe alla 16~22% dodge og 156 DPS. Om vi tar med Warrior tar jeg av Taunt om ikke jeg skal offtanke, hender ofte Pettet mitt har tatt aggro fra warrior, sier bare hvor dårlig tanking warrioren gjør.

Lenke til kommentar
Om vi tar med Warrior tar jeg av Taunt om ikke jeg skal offtanke, hender ofte Pettet mitt har tatt aggro fra warrior, sier bare hvor dårlig tanking warrioren gjør.

7883547[/snapback]

 

Det er ikke warrioren sin feil.. Det er blizzard sin feilslåtte rage-nerf og ikke-scalende threat. Fra 60-70 har min warrior fått sånn ca null mer threat (har fått en ny sunder armor, kansje 50 mer threat per sunder) og en ny revenge. Ikke engang skaden fra spellreflect får vi noe threat for... Samtidig har jeg mindre rage enn noensinne, og gjør mindre damage enn noensinne fordi mobs har mer armor. Huntere på den andre siden, har hvertfall fått 50% mer damage siden 60.

 

Skaff en druid, tank med pet, men for all del ikke legg skylden på warrioren..

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Ser egentlig heller at en ålreit hunter kan være med i en 5-mansgruppe, enn en lock eller en annen mage som gjerne vil rolle på samme items som meg. Poenget er bare at mange huntere rett og slett ikke funker i instance fordi mange av dem som spiller huntere ikke har peiling. For eksempel mutlishotting på sauen min eller overdpsing for å så droppe all agro (feign) på f.eks. healeren som gjorde prøvde å holde ham i live. Som mage har jeg heller ingen nytte av de der kjipe buffene deres =)

Lenke til kommentar
Det er ikke warrioren sin feil.. Det er blizzard sin feilslåtte rage-nerf og ikke-scalende threat. Fra 60-70 har min warrior fått sånn ca null mer threat (har fått en ny sunder armor, kansje 50 mer threat per sunder) og en ny revenge. Ikke engang skaden fra spellreflect får vi noe threat for... Samtidig har jeg mindre rage enn noensinne, og gjør mindre damage enn noensinne fordi mobs har mer armor. Huntere på den andre siden, har hvertfall fått 50% mer damage siden 60.

 

Skaff en druid, tank med pet, men for all del ikke legg skylden på warrioren..

7883594[/snapback]

En hunters pet uten growl gjør ca 150dps, om en warrior mister aggro over en 150dps dot er det ingen andre en warrioren sin skyld.

Lenke til kommentar
Min mening ang dette "We hate hunters" temaet:

Der er mye verre med en dårlig tank/warrior enn en dårlig hunter i en 5-mans gruppe!

7882590[/snapback]

 

Og nettopp der viser jo argumentet ditt hvor ubrukelige huntere egentlig er.

Om en hunter spiller ræva merkes det knapt annet enn om han bryter en vital sheep eller lignende.

Huntere er rett og slett ikke vitale nok for ei gruppe på 5 til å klare instancen.

Lenke til kommentar
Har hatt MANGE dårlige erfaringer med warriors også.. bare en brøkdel av alle warriors kan spille skikkelig.. Var i Mauradon for noen dager siden med en warrior som ikke hadde lært defensive stance, men løp rundt og thunderclap-spamma alle mobsa mens han autoattacka dem i battle stance..

Heldigvis kunne paladinen spille så han brukte righteous fury og onehand+shield og tanka mobsa.. Warrioren starta da å whine og skrek i caps til paladinen at det var han som var tanken ( warrioren ).

Endte med at warrioren stakk og vi tok resten av instancet med 4 stykker :)

7845894[/snapback]

 

Hvilken server spiller du på Smeagold :ph34r:

Lenke til kommentar
Når man joiner en gruppe, og man ser det en hunter med kan man forvente en del ting:

1: Han er ganske sikkert mentalt retarded.

2: Han breaker sheep i hver kamp.

3: Kommer til å pulle flere mobs, for så å feigne death, og la resten av gruppa dø.

 

Dette er bare den typiske hunter, det finnes selvfølgelig flinke hunters også.

7845784[/snapback]

 

Jeg er hunter. Jeg var i værtfall. Spiller ikke lengre, MEN jeg er verken mentalt retarded, breaker aldri sheeps eller puller andre mobs. Hvis noen konstant gjør sånn så er man ikke mentalt retarded, man er mest sannsynlig 13 år. Og det er ikke bare hunters som gjør feil. I PUGS kan alle classes være idioter. Er du i et premade(ikke lfg premade shit) f.eks og du har en hunter, så gjør ikke denne hunteren feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...