Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

Det er går vel fint an å kjøre raid i alle instnacer. Opp til 10, er det ikke?

 

 

Min beste instnace noensinne var i Maraudon med kun med 1 hunter. Meg ....

 

 

:shrug:

 

 

 

Er litt poengløst å diskutere når folk ikke vil høre, og bare har bestemt seg for å mene ditt eller datt uansprett.

Og som mange har nevnt siden side 1: Spilleren avgjør om en char er god eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, nå MÅ jeg bare si dette.. har vært i utallige grupper og hver gang jeg ser en hunter i en gruppe, tenker jeg nei... hvorfor ikke en palla eller shadowpriest..

og dette er grunnen etter hva jeg har erfart.

hunter puller for mye. beastmaster+ZF er det perfekte eksemplet, neinei og atter nei..skandale.

jeg er full resto druid lvl 68, og har vært main healer så og si always. jeg hater virkelig å heale petten til huntern..eller ikke hate, men jeg kan virkelig ikke prioritere den noe mer forrand tanken. og dersom (i en boss foreksempel) petten til huntern dør, så blir huntern helt ubrukelig jo.og det er ikke sjeldent huntern går og hjemmer seg og spiller dau, forså å våkne opp igjenn og le av os andre sommå gå tilbake.

nei, huntere er virkelig noe for seg selv..de er vel kanskje mer laget for soloing og pvp.

de kan verken tanke, heale, buffe, resse.... nei, er ikke begeistret for hunters :dontgetit:

7845622[/snapback]

Dette er vel egntlig bare tull. Kommer veldig ann på hvem som spiller.

Lenke til kommentar
Nåja, du skal vel få lov til å late som du ikke forstår.

 

Bottom line er: Shadowpriests er bedritne til å gjøre damage og tilfører gruppa nesten ingenting i 5man.

7855497[/snapback]

 

Har ikke lyst til å kommentere noe så lavmål som det der.

Støtter Deetee's utsagn - det er personen bak skjermen som bestemmer hvor god klassen er.

7857085[/snapback]

Jasså? Jeg legger merke til hvordan du ignorer det andre svaret mitt og tillater meg når vi først snakker om "lavmål" å sitere: "Hæ? :shrug: "

 

Ordet "lavmål" er et substantiv, ikke adjektiv. Din setning nummer en gir ingen reell mening.

Setning nummer to er en logisk brist i seg selv da "personen bak skjermen" ikke har mulighet til å bestemme hvor god klassen er, men heller hvor god nettopp hans karakteren, som tilhører en viss klasse, er.

 

Du har ikke rett til monopol på ufyselig arroganse.

Lenke til kommentar

Jeg vil minne brukerne på #1 og #2 i retningslinjene, som blant annet nevner litt om hvilken krav som stilles til vanlig høflighet og det å poste konstruktive innlegg. Er en liten forutsetning for å kunne benytte tilbudet som forumet er. I tillegg så gjør slikt at diskusjonen hever seg til nye høyder når det kommer til kvalitet. Og vi ønsker vel alle gode diskusjoner, gjør vi ikke :)

 

Så håper med dette at man kan holde en litt mer høflig og saklig tone. Tross alt så er det større sjangs for at folk hører på hva man har å si når det blir pakket pent inn. Selv det mest fornuftige budskap blir overhørt om det kommer i en tone som ingen er interessert i å høre. Bare et lite tips.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert, da det er off topic og vil bli slettet uten videre varsel. Ha en fortsatt god natt/morgen/dag :)

Lenke til kommentar
Hater ikke noe spesiell klasse, men stille folk som av og til sier "r?", og kanskje en "ty" om de får noe. De betyr som regel wipes eller unødvendige ting som gjør at man bruker masse tid... :!:

7858345[/snapback]

 

 

Ser ikke helt sammenhengen her. Stille folk = wipes? Sånn jeg har opplevd det, så er det masete folk som forårsaker wipes og forsinkelser. Ofte fordi de er opptatt med å skrive i chat når de egentlig burde gjort noe annet.

 

Kommunikasjon er selfølgelig fint, men spam kan ofte fucke opp.

 

 

Virker som mange av en eller annen grunn tror at hunters = easymode. Det er fullstendig feil mener jeg.

Hunters er lette å soloe med, men det er en av de aller mest utfordrende klassene å spille i gruppe. Tror dette er mye av grunnen til at de har et dårlig rykte.

 

Mange som ikke spiller hunters som ikke veit en dritt om hvordan man skal oppføre seg i gruppe med hunters også. Breaker traps, tanker på teite steder, gidder ikke å sette seg inn i enkle taccs, osv.

 

Enkelte klasser (mage og rogue som oftest) ser gjerne sitt snitt til å slenge litt ekstra dritt fordi de ikke vil miste spoten sin til en hunter.

Lenke til kommentar
Jeg er selv hunter. Og vil si det er kjedelig.

Kommer noen nermere en 6 Yards, er jeg ubrukelig.

1 on 1 klarer jeg INGEN andre classer. Da folk bare kan gå nermere en 6 Yards og ta meg.

Hadde det ikke vært for leveln, hadde jeg gitt han opp tvært.

7864207[/snapback]

 

Concussive shot sånn at du får mer tid på deg før han kommer inntil, bruk gjerne aspect of the cheetash for å løpe unna hele tiden.

Nå vet jeg ikke hvem level du er, men etter hvert får du scatter shot som "stunner" fienden på nært hold, og deretter kan du legge en frost trap mens han er forvirra av scatter shoten.

Og så er det bare å løpe på maks avstand igjen og begynne å nuke på nytt. :)

Lenke til kommentar
Concussive shot sånn at du får mer tid på deg før han kommer inntil, bruk gjerne aspect of the cheetash for å løpe unna hele tiden.

Nå vet jeg ikke hvem level du er, men etter hvert får du scatter shot som "stunner" fienden på nært hold, og deretter kan du legge en frost trap mens han er forvirra av scatter shoten.

Og så er det bare å løpe på maks avstand igjen og begynne å nuke på nytt. :)

7873208[/snapback]

 

HVILKEN!

Endret av storken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Sålenge folk har god kjennskap til klassen sin, og kjenner sine egne begrensninger, samt er i stand til å faktisk spille i gruppe og ikke gå rambo, så er det egentlig ingen klasser jeg har problem med.

Det er oftere spilleren enn klassen som er problemet.

Lenke til kommentar
Concussive shot sånn at du får mer tid på deg før han kommer inntil, bruk gjerne aspect of the cheetash for å løpe unna hele tiden.

Nå vet jeg ikke hvem level du er, men etter hvert får du scatter shot som "stunner" fienden på nært hold, og deretter kan du legge en frost trap mens han er forvirra av scatter shoten.

Og så er det bare å løpe på maks avstand igjen og begynne å nuke på nytt. :)

7873208[/snapback]

 

HVILKEN!

7873270[/snapback]

 

Skal vi først gå inn på tema rettskriving, så heter det strengt talt hvilket.

Lenke til kommentar
Concussive shot sånn at du får mer tid på deg før han kommer inntil, bruk gjerne aspect of the cheetash for å løpe unna hele tiden.

Nå vet jeg ikke hvem level du er, men etter hvert får du scatter shot som "stunner" fienden på nært hold, og deretter kan du legge en frost trap mens han er forvirra av scatter shoten.

Og så er det bare å løpe på maks avstand igjen og begynne å nuke på nytt. :)

7873208[/snapback]

 

HVILKEN!

7873270[/snapback]

 

Skal vi først gå inn på tema rettskriving, så heter det strengt talt hvilket.

7874156[/snapback]

 

 

:!: øhh...nei! Hvilken ;)

Lenke til kommentar
Concussive shot sånn at du får mer tid på deg før han kommer inntil, bruk gjerne aspect of the cheetash for å løpe unna hele tiden.

Nå vet jeg ikke hvem level du er, men etter hvert får du scatter shot som "stunner" fienden på nært hold, og deretter kan du legge en frost trap mens han er forvirra av scatter shoten.

Og så er det bare å løpe på maks avstand igjen og begynne å nuke på nytt. :)

7873208[/snapback]

 

HVILKEN!

7873270[/snapback]

 

Skal vi først gå inn på tema rettskriving, så heter det strengt talt hvilket.

7874156[/snapback]

 

 

:!: øhh...nei! Hvilken ;)

7874300[/snapback]

 

Sorry, det blir hvilket.

Ordet "level" kan sidestilles med nivå, og det blir feil å si "hvilken nivå" fremfor "hvilket nivå", som blir riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...