Gå til innhold

klassen du ikke vil ha med i en 5 mans gruppe.


Anbefalte innlegg

ok, nå MÅ jeg bare si dette.. har vært i utallige grupper og hver gang jeg ser en hunter i en gruppe, tenker jeg nei... hvorfor ikke en palla eller shadowpriest..

og dette er grunnen etter hva jeg har erfart.

hunter puller for mye. beastmaster+ZF er det perfekte eksemplet, neinei og atter nei..skandale.

jeg er full resto druid lvl 68, og har vært main healer så og si always. jeg hater virkelig å heale petten til huntern..eller ikke hate, men jeg kan virkelig ikke prioritere den noe mer forrand tanken. og dersom (i en boss foreksempel) petten til huntern dør, så blir huntern helt ubrukelig jo.og det er ikke sjeldent huntern går og hjemmer seg og spiller dau, forså å våkne opp igjenn og le av os andre sommå gå tilbake.

nei, huntere er virkelig noe for seg selv..de er vel kanskje mer laget for soloing og pvp.

de kan verken tanke, heale, buffe, resse.... nei, er ikke begeistret for hunters :dontgetit:

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde jeg vært deg så hadde jeg bare buffa peten hans og sagt stregt til han at peten er hans problem å han får holde den oppe selv (huntere kan heale peten sin selv) så hadde jeg gitt bare faen om peten hans dør.. du er healer, noe som alle vil ha og du er den siste som blir kicka fra groupen om du ikke nekter å heale da..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
hadde jeg vært deg så hadde jeg bare buffa peten hans og sagt stregt til han at peten er hans problem å han får holde den oppe selv (huntere kan heale peten sin selv) så hadde jeg gitt bare faen om peten hans dør.. du er healer, noe som alle vil ha og du er den siste som blir kicka fra groupen om du ikke  nekter å heale da..

7845623[/snapback]

hehe ja, går det galt er det ofte healeren som får skylda, tro med det vet jeg alt om. men folk som ikke har healet før kjønner ikke at

1 en healer er avhengig av mana og har ikke uendelig med mana

2 man må stå rolig dersom man skal heale, man kan ikke løpe etter folk

3 vær så snill, ikke spre dere for mye, da vil out of sight forekomme, det gjelder også dersom folk går rundt hjørner, skjedde ofte i the sunken temple.

4 noen driter i som egen hp bare fordi det er en healer der. kan prøve å være forsiktig selv om man har en healer der også vell.

Lenke til kommentar
Hvis man legger litt tanke bak det man gjør kan en hunter være ganske praktisk å ha med seg. Pet kan offtanke, hunter selv kan offtanke, traps for CC blant annet.

Man kan begynne med å ta Growl av auto- cast, så har man en god start!

7845626[/snapback]

 

ja traps husker jeg var en bra ting.. brukte mye av det i ubrs over broene :)

Lenke til kommentar

Er ny som hunter, men synes hunter er vel så brukans som min paladin i en gruppe. Eneste er at man ikke kan heale eller resse andre, men har man en grei gruppe skal man ikke trenge mer enn 1 healer.

 

Pleier å off-tanke og heale pet, mens jeg holder f.eks serpent sting oppe på alle mobs. Traps er også kjekt som sagt.

 

Nei, rogues er mer ubrukelige vil jeg påstå, er vel kun i instances hvor man kan sap'e jeg liker å ha dem med.

Lenke til kommentar

Spiller selv druid, men er feral. Er selv ikke glad i hunters, opplever 90% av dem som små drittunger.

Siste instance jeg var i hadde vi med to stykker. Pets taunta aggro fra meg, dem sendte pet inn som dro flere grupper mobs, stod å gjorde meele på andre targets.

Brøyt sheeps flere ganger med multi shot. Feinth death ved siden av presten.

 

Etter jeg begynte å spille opp min fjerde char til maks lvl, må jeg nok si at hunters er den klassen jeg prøver å holde meg unna. Hadde trøbbel med dem som warrior, prest og mage også.

Ikke på grunn av at Hunter er en dårlig klasse, spilt bra er dem fine å ha med i instancer. Dessverre er det kanskje bare 1 av 10 huntere som er bra til å spille.

Lenke til kommentar

Hunter's er helt uber og ha i grupper, de gjør ganske feit dps, de kan grabbe 100 mobs og kite dem om vi puller for mange, off-tanke med petten, CC'e og

slikt. Hva er så dorlig med det?:/ om du må slenge en heal på pettet gjør vell ikke så mye, det betyr vell at pettet gjør en god job og fortjener litt candy :x

Lenke til kommentar
Nei, rogues er mer ubrukelige vil jeg påstå, er vel kun i instances hvor man kan sap'e jeg liker å ha dem med.

7845736[/snapback]

Ja! La oss få bort den klassen som gjør mest damage! Det var lurt.

7845767[/snapback]

 

ikke bare damage. men også stunlock er greit å ha. sap kommmer også godt med.

Lenke til kommentar

Når man joiner en gruppe, og man ser det en hunter med kan man forvente en del ting:

1: Han er ganske sikkert mentalt retarded.

2: Han breaker sheep i hver kamp.

3: Kommer til å pulle flere mobs, for så å feigne death, og la resten av gruppa dø.

 

Dette er bare den typiske hunter, det finnes selvfølgelig flinke hunters også.

Lenke til kommentar

Hunters er vell mere Solo pve / pvp class, Ikke har de buffs, Mat/vann/healthstone/soulstone O.L Conjuring,

CC'en er vanskelig og kontrolere, den er ikke som sheep slik at du trykker på han og sheeper, og den har cooldown.

Peten offtanker bra og hunters er flinke til og kite.

Buffs har de også, trueshot aura, Bm talent som øker % damage gruppen gjør.

Vipersting/ tranq shot er også noen fine spells noen plasser.

 

Så hunters kan være helt greie å ha med i instancer vist spillt bra..

Men de er og forblir en solo class for det meste..

 

Selv så spiller jeg hunter og nyter det.. Men er enig i at mange andre klasser er mer brukbare i instancer, men husk de kan også være spillt dårlig;)

 

"I R CRITADIN, I DUNT HAEL" ^^

Lenke til kommentar

Enig, når det kommer til roguer og huntere så er de et klart sistevalg for min del.

Liker dem rett og slett ikke, de har ingen klar nytteverdi annet enn dps og selv om man kan si at begge to kan være svært effektive dersom de spilles riktig...... så hører det med til sjeldenhetene!

De tåler ikke så altfor mye, og det er en stor risiko for at de fucker opp gruppa og skaper wipe, iallefall så langt med mine erfaringer. (Prest)

 

Folk kan argumentere opp og ned for min del, men det forandrer ikke mitt standpunkt basert på mine erfaringer.

Huntere og roguer er noe av det siste jeg velger til en instance.

Lenke til kommentar

Det kommer veldig ann på hvem det er for min del, hvis det er guildies så tar jeg gjerne med hunters, fordi jeg vet at de kan spille klassen sin bra.

 

Hvis det er ett pug (kjører 98% av tiden guildruns :p) så verger jeg meg for å ta med hunters og dpsadins for det meste. De fleste instancene i tbc krever to healere (i allefall med meg som shadow specca priest), om ikke på trash, men i allefall på en del bosses.

Lenke til kommentar

Har hatt MANGE dårlige erfaringer med warriors også.. bare en brøkdel av alle warriors kan spille skikkelig.. Var i Mauradon for noen dager siden med en warrior som ikke hadde lært defensive stance, men løp rundt og thunderclap-spamma alle mobsa mens han autoattacka dem i battle stance..

Heldigvis kunne paladinen spille så han brukte righteous fury og onehand+shield og tanka mobsa.. Warrioren starta da å whine og skrek i caps til paladinen at det var han som var tanken ( warrioren ).

Endte med at warrioren stakk og vi tok resten av instancet med 4 stykker :)

Lenke til kommentar

Vi er 4 stykker som levler sammen og gjør instancer fast, og jeg vet rett og slett ikke hva vi skulle gjort uten huntarden. På grunn av den sørgelige tilstanden til warriors, har det blitt til at hunteren tanker alt av trash mens jeg går DPS, også tanker jeg bosser. Det er omtrent ingenting som slår snap-aggroen til en BM pet i en 5 manns instance, hvertfall ikke med så syk dps som man har fått.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...