-Makaveli- Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hey... Har fra før av en 19'' lcd skjerm, men vil ha større og den skal være widescreen og 22''+ Hva anbefales? Endret 1. februar 2007 av -Makaveli- Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Prisen øker jo kraftig straks du beveger deg over 19' i pc skjerm da... Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Prisen øker jo kraftig straks du beveger deg over 19' i pc skjerm da... 7845574[/snapback] Jo, selvfølgelig.. hva jeg mente var vel at jeg vil ha mest for penga. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva anbefales? 7845571[/snapback] Denne fra LG kommer i løpet av februar. Får gode skussmål av dem som allerede har den. Ellers sliter alle 22" jeg har undersøkt med backlight bleed. Bortsett fra det er de jo mye skjerm for pengene da. Raske paneler. Jeg heller mot å kjøpe den LG'en når den kommer. Lenke til kommentar
otis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Om du vil ha en ganske billig og grei 22 wide screen skjerm så har HP en som heter Pavilion W22 og skal ikke være noe særlig mye dyrere over 2800,- Har prøvd den på Medal of honour 2 og den virket da aldeles utmerket. Syntes jeg da. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 har du mulighet ville jeg ventet paa LG'en, (selv kunne jeg ikke vente aa kjoepte samsung 225BW) bare ikke kjoep siba's Packard bell (selger sa det var 30-40% med feil (22" maestro widescreen) Lenke til kommentar
Kissan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 har du mulighet ville jeg ventet paa LG'en, (selv kunne jeg ikke vente aa kjoepte samsung 225BW) bare ikke kjoep siba's Packard bell (selger sa det var 30-40% med feil (22" maestro widescreen) 7848218[/snapback] Hadde tenkt å starte en helt lik tråd i går.. Har sett mye på den LG'en, men det er en til som er helt lik men har 2ms istedenfor 5ms..Link Tenkte jeg skulle bestille den snart.. Du kan vell si at jeg har den forige modellen av denne skjermen.. LG 19" Flatron L1980Q.. Link Har vært veldig fornøyd med denne.. Men siden jeg har kjøpt ny PC og har 8800 GTX så blir 1280x1024 for liten oppløsning for å utnytte det som skjermkortet har til gode.. I prisguiden står det at Amentio er det biligste kjøpet.. Noen som har erfaring med de? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 I prisguiden står det at Amentio er det biligste kjøpet.. Noen som har erfaring med de? 7848788[/snapback] HER ligger det 121 erfaringer med Amentio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå