groov Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dritfet telefon og på dummyen jeg testet var knappene ok, skal gå an å venne seg til de. Men uten FM radio må jeg nok se meg om etter noe annet. Dustete! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den har TrackID, men ikke radio? Høres pussig ut.. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det at den ikke har radio gjør vel ikkeno ? Og TrackID er jo flott selv om du ikke har radio, ettersom at TrackID ikke nødvendigvis MÅ brukes med/mot radioen i telefonen (som nå ikke er der). Har W850i, og har ikke testa radioen i telefonen min engang, så når/om jeg kjøper W880i, så blir nok ikke radioen noe jeg kommer til å savne. Men W880i ser utrolig bra ut. Kommer nok til å kjøpe en slik om ikke økonomien tryner Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Man kan uansett spille av radio via 3G sto det på SE.no. Jeg bruker radio flittig, så vet fortsatt ikke om jeg skal satse på denne enda. Nettopp rodd i land ny jobb i telebutikk, så får se hva slags rabatter jeg får på det feltet. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Spille av radio via 3G ? Vil vel koste en formue ? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mener jeg leste det et sted. Kikket litt på telefonen i sta, det som slo meg først er hvor godt den lå i handa. Deretter hvor liten skjerm det er dersom man er vant til 240 x 320. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 det er lik oppløsning (240x320) på både W850 og W880, men størrelsen på skjermen er allikevel ikke lik. Det at skjermen blir litt minde, skal jeg klare å overleve med, selv om jeg syns den kunne vært som på W850, med tanke på at du allerede på bildene kan se at det er spart på endel plass rundt skjermen. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 I følge infoen vi har i butikken, har den FM radio. Så slapp av... Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 For meg betyr det jo ingeting egentlig, nå blir det antagelig ikke telefon allikevel Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg prøvde å bestille W880i Steel fra Telenor.no isted, med binding mot FriTid-abbonementet jeg allerede har. Men det gikk ikke fordi bindingstiden sjekkes opp automatisk, og jeg kan først oppgradere med 12 mnd binding den 19.02. Siden W880i først kommer på lager den 20.02 så trodde jeg det ikke ville ha noe å si. Tviler på det har mye for seg å kontakte Telenor om dette, så får vel vente til den 19.02 med å legge inn bestillingen.. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg prøvde å bestille W880i Steel fra Telenor.no isted, med binding mot FriTid-abbonementet jeg allerede har. Men det gikk ikke fordi bindingstiden sjekkes opp automatisk, og jeg kan først oppgradere med 12 mnd binding den 19.02. Siden W880i først kommer på lager den 20.02 så trodde jeg det ikke ville ha noe å si. Tviler på det har mye for seg å kontakte Telenor om dette, så får vel vente til den 19.02 med å legge inn bestillingen.. 7952766[/snapback] Om bindingen din på 12 måneder går ut 19/2, så skal du nå kunne fornye det når det har gått 11 måneder om du velger å "fortsette" hos samme operatør. Så om du ringer inn bestillingen din vil jeg tro det går helt fint. Men uansett så er det jo ikke mange dagene det er snakk om da heller. Men jeg ser at Telenor har den inn bekreftet på lager 20/2, og den "offisielle" slippen av W880 er 23/2. Vil da Telenor sende ut telefonen 20/2 slik at man har den til 23/2, eller først ikke sende den ut før 23/2, slik at man får den noen dager etter den offisielle slippen? Noen som vet hvordan rutinene er med telefoner i forhold til utslippsdatoer osv osv? Er lenge nok å vente til neste uke synes jeg, hehe Lenke til kommentar
koda Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 I følge infoen vi har i butikken, har den FM radio. Så slapp av... 7942942[/snapback] Veldig rart når dette ikke er oppgitt på SE sine hjemmesider.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 I følge infoen vi har i butikken, har den FM radio. Så slapp av... 7942942[/snapback] Veldig rart når dette ikke er oppgitt på SE sine hjemmesider.. 7977319[/snapback] Den har ikke radio, to uavhengige tester som er sluppet påpeker nettopp dette som et minus i tillegg til Sony Ericsson ikke nevner det i spesifikasjonene. Infoen eirik_a har i butikken sin bør oppdateres så ikke kundene blir lurt til å kjøpe et produkt de tror har radio, når det ikke er korrekt! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ser W880en har begynt å tikke inn bekreftet hos flere nettbutikker her nå. Er det noen butikker som også har fått den inn, gjerne i Stavanger/Sandnesområdet? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 hmm,, har åsså sett noen nettbutikker som har begynt å få den inn, eller så får vel de fleste telefonen i morgen ? Er det noen som vet når Telenor får den inn ? Sitter nå bare å venter på at telenor skal få den inn, siden jeg har bestilt den derifra (dog for å videreføre ab. ) Hehe, har en Nokia etellerannet, holder på å bli gal, kun hatt den 2 dager, men kan ikke fordra den. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sitter nå bare å venter på at telenor skal få den inn, siden jeg har bestilt den derifra (dog for å videreføre ab. ) 7998222[/snapback] Har også bestilt fra Telenor.no i og med at de hadde veldig bra pris på den med abonnement. Og det jeg ikke skjønner er hvordan de kan gå fra Bekreftet 20/2 til ubekreftet 27/2 - er jo helt idiotisk. Greit nok at ting kan dukke opp på veien, men da må du ha ubekreftet 20/2, ikke bekreftet. D er lureri! Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg synes åsså dette er dårlig. da skulle det heller stått bekreftet. Men er jo en mulighet at de fikk inn et parti av telefonen, og sendt det ut til kunder. Som da betyr at vi må vente til neste parti kommer. Ikke vet jeg, jeg skal bare sitte å vente Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde håpt at SE hadde gått vekk fra LADEOGHANDSFREEISAMMEKONTAKTEN prinsippet. Betyr at jeg IKKE kan ha handsfree kobla til, samtidig når jeg lader den hjemme og i bilen. Og nei, 500 kroner for blåtann HF er litt penger det også. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 På walkman telefonene så er pluggen i laderen slik at du kan koble til handsfree samtidig som den lades. Var ialfal det på min W850i. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den ankommer butikken jeg jobber i i morra, så vil tro at nettbutikkene også får den da. (foreløpig er åpen og tele2 subsidiert terminal tilgjengelig, Telenor sin kommer snart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå