2bb1 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Svart og oransj er jo den råeste fargekombinasjonen som finnes Tror faktisk det blir en slik på meg, så lenge tastene er overkommelige. Har innsett at kamera + mobil ikke kan hamle opp med digitalkameraer, så går kanskje for en enkel mobil med walkman Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Flere bilder av sølv-super'n: Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Her er en kort videoreklame for W880i. Den svarte versjonen. Tastene er ikke orange lenger, men det er bakdekslet. Ser ut til at det følger med minnekort på 1 GB. http://www.se-world.info/attachment.php?ac...ufruf&id=416167 Alternativ lenke: http://www.sendspace.com/file/4h437v Endret 5. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Endret 6. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser at mange er skeptiske til knappene på W880i, men de er faktisk veldig mye bedre enn de ser ut. Dessuten ser den langt bedre ut i sølv enn i den svart/oransje-utgaven! Jeg tror nok jeg kommer til å skaffe meg en Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser at mange er skeptiske til knappene på W880i, men de er faktisk veldig mye bedre enn de ser ut. Dessuten ser den langt bedre ut i sølv enn i den svart/oransje-utgaven! Jeg tror nok jeg kommer til å skaffe meg en 7881772[/snapback] Prøvd den? Hvis jeg skal ha den, så velger jeg nok den sorte utgaven (er vel i "børstet stål" den og?) på grunn av at fettmerker o.l. blir vel ganske lett synlige på sølv.utgaven(?). Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg likte ihvertfall sølv-utgaven klart best. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jack: har denne det nye os`et? skulle ikke sony komme med nytt nå? hvor mye tipper dere prisen blir på denne? hvilket minnekort tar den? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 OS kan jeg ikke svare på. I UK blir prisen visstnok samme som for W850i, så det blir vel slik her og. M2-minnekort, du ser det i videoen litt over her. Lenke til kommentar
McFoss Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skjerpings folkens!Hvor tynn,tynn,tynn,tynn mener dere at mobilen skal være? Tror dere at det e ubegrenset med teknologi du kan pytte inn i en bitteliten mobil.(det e ikke romfarts teknologi)dere kan ikke forvente å få mobil på tykkelse med en kredittkort og størrelse av en fyrstikkeske,og at den inneholder alt som finnes av teknologi,hva om skjermen da? vil dere ha en liten skjerm også? jo mindre mobilen blir jo mindre blir jo skjermen og,for ikke snakke om kvaliteten,mobilen vil jo knekke i to som et knekkebrød hvis den blir særlig tynnere,skjerp dokker folkens. Dokker,alle vi Nordmenn e alt for storforlangenes og kravstor, jeg skjemmes å lese innleggene deres på deres vegne, Bortskjemte småunger d e det vi e! 7858327[/snapback] Jeg er litt enig at det er et drøyt race med hvor tynne telefonene skal være. Men må innrømme at en X820 føles bedre i lomma enn en w850 for eksempel. Det jobbes daglig med å utvikle nye løsninger til mobiler og andre håndholdte enheter, slik at de kan bli tynnere og tynnere. Det er faktisk mulig å presse mye bra teknologi inn i disse sakene. Gode skjermer trenger ikke lengre å være så plasskrevende. Hva tror du de ville tenkt om LCD-skjermer for 25 år siden? Antakeligvis ville de ledd og trodd at det aldri kunne bli bra. En annen ting er at du mener det er NORDMENN som er kravstore. HALLO! bank bank, noen hjemme? Hele verden er jo helt på tuppa etter disse produktene! Kina, Honk Kong, Japan, USA, Brazil, You name it. Skal produsentene av mobiler be alle sammen skjerpe seg, eller lage bedre og bedre mobiler? Er vel ikke "rakettforskning" å finne svar på dette. Evolusjon, kalles det. Det produseres også mobiler som sikkert passer for deg og. Nokia 6151 for eksempel? Tilbake til tråden, jeg synes kanskje ikke designet var helt til å hoppe i taket av heller, men skal ikke gjøre meg opp noen meninger før jeg kan se den i butikken Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Litt menyer. jdflsdjkf Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) SE karen var innom i butikken her for et par dager siden med en dummie av denne og må si jeg likte den veldig godt. Stilrent design og tykkelse lik den tykkeste delen av x820 (der hvor kameraet sitter) men lavere og ikke fullt så bred. Samme batteri som K800i og samme specs som w850 =) Prismessig blir den liggende noe over det w850 ligger på idag.. Endret 6. februar 2007 av Woilef Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tastene ser ganske enkelt vonde ut. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Tastene synes jeg var veldig greie igrunn.. Minner litt om gamle Nokia 8890 eller n91, god respons og vanskelig og bomme på.. Angående farger tror jeg det er kun sølv og sort som kommer i første omgang. Endret 6. februar 2007 av Woilef Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en SE W880i og lurer på om noen av dere mange ansatte fra mobilbutikker har noen kjennskap til forventet ankomsttid hos leverandørene? Den skal erstatte min SE K800i da jeg bruker kameraet sjelden og vil ha en tynnere mobil fra Sony Ericsson da den vil fungere fint med min mobilklokke fra samme fabrikant. Lenke til kommentar
I:H Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dangaard har W880i bekreftet 20.02.07 . Det ser ut som prisen i butikk kommer til å ligge tre, fire lapper over 4000. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ikke at jeg ville kjøpt den uansett, men når jeg leser at den mangler radio tenker jeg at de fleste dropper å kjøpe denne. Har inntrykk av at de fleste vil ha radio på mobilen.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dangaard har W880i bekreftet 20.02.07 . Det ser ut som prisen i butikk kommer til å ligge tre, fire lapper over 4000. 7887844[/snapback] Takk skal du ha, passer perfekt fordi bindingstiden på abbonementet mitt Telenor FriTid kan oppdateres i midten av februar. Satser på denne da! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Og en test av nye SE W880i finner man hos GSMarena.com. Kort oppsummert får den bra kritikk. Ser for meg at jeg selv vil gå for den sølvfargede utgaven. Og dermed et lite spørsmål til angående tilgjengeligheten til denne mobilen rette mot dere som har tilgang til slike data; Hvilke farge er den bekreftet å komme i den 20.02-07? Begge eller kun en av dem i første omgang? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ser ut til at Dangaard kun får den inn i "børstet alu" den 20 feb... Har ikke sjekket med brightpoint, telefast etc. men regner med det samme. SonyEricsson har ikke tradisjon for å slippe modeller flere farger samtidig. (Ref w810, w300,z610,z530 med fler - alle ble først sluppet for salg i en farge så senere i andre farger...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå