simalarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei xp partisjon gikk til dundass, men jeg har instalert xp på en annen partisjon for å hente det jeg trenger fra den gammle xp partisjon. Men jeg sliter med å finne e-mailene far office 2003. Har letet i hele office folderen uten å finne mine e-mails. Dette har helt sikkert noe med sikkerhet å gjøre men vet noen hvordan jeg kan hente dem frem?. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, du må endre vise mappe alternativ slik at du setter vis skjulte filer og mapper. Da kan du søke etter filen: outlook.pst på c: skal ligge under documets an settings brukernavn, programdata, microsoft og til slutt office. Kopier denne ut, og velg så fil,importer når du har satt opp mailen din, så får du inn meldinger og kontakter igjen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bare hyggelig, håper du får de igjen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) *.pst filen ligger ikke der bare noen *.pip filer. Jeg har satt på vis kjulte mapper også. Endret 1. februar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Søk etter *.pst på hele disken da? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Prøvdet men fikk ikke noen treff Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Og du søkte på den gamle partisjonen også? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 spectrum 48k Ja, jeg finner ikke filene, mulig det ligger en ekstra sikkerhet her siden jeg har bootet fra en annen xp instalasjon Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 *bump* Ingen som har fler forslag?, jeg finner ikke filene og partisjonen er ikke rørt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 spectrum 48k Beste maskin ever Ja, jeg finner ikke filene, mulig det ligger en ekstra sikkerhet her siden jeg har bootet fra en annen xp instalasjon 7846320[/snapback] Har du funnet noen løsning enda? Forøvrig heter filene *.pst gjør de ikke?! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Datafilene til Outlook ligger antakeligvis under C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook eller liknende. Filen hvor mailene dine ligger heter antakeligvis outlook.pst. Siden du har installert XP på nytt på en annen partisjon har du antakelig ikke tilgang til katalogen den forrige installasjonen brukte, og vil derfor heller ikke finne filen ved et søk. Du må derfor ta eierskap til katalogen som bare brukeren på den opprinnelige XP installasjonen hadde tilgang til. Start med å slå på visning av skjulte filer og bla deg nedover i hierarkiet så finner du sikkert filen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 joda som du ser av bildet tidligere har jeg satt på at alle filer skal vises, men ser nærmere på bytte av eierskap. Ser at jeg ikke kan gjøre det via høyere klikk på mappen så jeg skal finne det ut. Om noen kan det så rop ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå