Gå til innhold

Skins til musepekeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta et søk på google.com etter det :) så finner du masse :D Det gjorde jeg..

7844939[/snapback]

NÅ har grensa gådd. Hva er forumet for? det betyr ikke at man skal si google it google etter det da. det er jeg lei av. spørr man etter hjelp så finner man det isteden for å svare google da.

Lenke til kommentar

Kan bare legge til i en kommentar at alle som laster ned muspiler og andre windowstillegg fra nettet bør passe på at det de laster ned faktisk er kun muspilen, og at det ikke er bundlet med allverdens andre ting. Både spyware, adware og trojans/virus er vanlig å bundle med ting som muspiler, skjermbeskyttere og lignende.

Lenke til kommentar

7844939[/snapback]

NÅ har grensa gådd. Hva er forumet for? det betyr ikke at man skal si google it google etter det da. det er jeg lei av. spørr man etter hjelp så finner man det isteden for å svare google da.

7844947[/snapback]

Nå er grensen min nådd ! At det er mulig ? Har mennesker sluttet å gå gjennom evolusjonen ? Folk idag gidder jo ikke å bruke logikken sin selv lenger. Dette kan du enkelt finne fram til selv. Vet du hva vi som finner svarene for deg gjør ?

Søker på google.no, noe du også kunne ha gjort. Sånne folk som deg irriterer vettet av meg. Tenk litt selv neste gang.

Lenke til kommentar

Slapp av tfw. Nettiketten for forumet ber deg faktiskt om akkurat det som blir bemerket her i tråden:

Grundig bakgrunnsarbeid

De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett. For å ikke skape unødvendig mye gjengangere på forumet ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. Av søkemotorer vi anbefaler deg å prøve er for eksempel Google eller AltaVista og selvsagt den viktigste: forumet selv.

spørr man etter hjelp så finner man det isteden for å svare google da.
Hvorfor skal vi andre brukere finne ting på Google for deg. Hvis du har problemer med å søke via ulike søkemotorer så burde du kanskje lage en egen tråd som omhandler dette i kategorien for nett-tjenester.
Lenke til kommentar

7844939[/snapback]

7844947[/snapback]

herregud, hva sutrer du etter?

du spurte om det VAR MULIG å laste ned. han ga deg svaret på det, og samtidig ga deg tips om hvor du kan søke for å finne.. også klager du?

unge..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...