tHe OvErClOcKeR Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei! Jeg lastet nylig ned 2 nye filmer. Den første la jeg merke til var opp-ned. Jeg tenkte ikke over det, og konkluderte nok med at det var en feil med filen jeg lastet ned. Når jeg så lastet ned en film til i dag, så la jeg merke til at det samme skjedde. Jeg har ikke forandret på noen instillinger, så jeg skjønner ikke hvorfor. Er ganske lei av å ha pcen på hodet nå :razz: Takker for svar :smile: [ Denne Melding var redigert av: tHe OvErClOcKeR på 2002-12-01 19:55 ] Lenke til kommentar
Barbeintgeriljan Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 kjiiipern d Hakke peiling! Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 :sad: Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har hatt det samme probemet, da var det en pakke med filmkodeker som hadde ødelagt. Installerte divX5 på nytt og alt fungerte fint. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Takk! Takk! Aiai, skal prøve det vettu... :smile: Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Det funket! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Evt snu skjermen...? Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Nevnte det ja.. Men fikset nå Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 20:00, skrev Barbeintgeriljan:kjiiipern dHakke peiling! med slike tullete innspill, burde du bli kastet ut fra forumet! du har ikk enoe her å gjøre når du er så usakelig Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 20:32, skrev tunefish:Evt snu skjermen...? Slike kommentarer er teite og barnslige. HAr du ikke noe å si, så glem å si det. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Dette er fordi noen/du har feilinstallert en codec og fiks, denne codecen og fiksen er med i Nimo-pakken hvor mange bare velger "alle" uten å tenke på at noen valg klusser til saker som allerede er korrekte. Det er grunnen. Reinstallasjon av DivX 5 eller fjerning av Nimo codecen hjelper for det meste. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå