Nevnarion Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hah, nydelig bilde. Først så det ut som PS3'en og X360'en sto klare til å klemme ihjel den lille Wii'en mellom dem. Men når jeg ser nærmere etter så ser jeg jo at de står og passer på den, selvsagt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fyrer du med ved, eller fyrer du med konsollar L.Arve !? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Å sabla fanden hvor stor PS3 konsollen er. ENORM er ordet, i alle fall i forhold til Wii, som er dverg i forhold. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Å sabla fanden hvor stor PS3 konsollen er. ENORM er ordet, i alle fall i forhold til Wii, som er dverg i forhold. 7869972[/snapback] PS3 er monumental Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den er i alle fall stor til å være smørbrød grill Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den er i alle fall stor til å være smørbrød grill 7870196[/snapback] Du får plass til to solide brødleiver under lokket der ja.. Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Virker som uka er over da Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg vil gjerne være med Det er bare så idiotisk å krangle om konsollene når det er spillene som burde være grunnen til å kjøpe en konsoll. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Virker som uka er over da 7872277[/snapback] Jeg så selvfølgelig ikke på datoen nå nettopp Men man kan jo kanskje ha "fred" lengre en en uke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er jo ingen som nekter deg å holde fred lenger enn ei uke. Er jo sånn det egentlig skulle vært. Konsollkrigfritt for alltid. Forresten morsomt når man ser i spillforumet, og ser at denne tråden er den siste besvarte i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll", så står det bare "Oppfordring til konsollkrig" :!: Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Wooohooo! Ja ok jeg er med.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Såg faktisk PS3 med egne auger i monter når eg var i Oslo. Da såg den ikkje så stor ut faktisk. Men du verden for dårlig avspilling det var fra den. Noe må ha vert seriøst gale med instillingene på både konsoll og TV, X-Men 3(BR) såg ikkje noe bra ut, bilet hakket konstant på ein måte. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kanskje vi skal prøve en uke til med litt ro på forumet? Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kanskje vi skal prøve en uke til med litt ro på forumet? 7875326[/snapback] Støttes. (Hva med å bare bli enige om å kutte ut konsollkrigingen i det hele tatt? Jeg ser hvertfall ikke noe poeng med det.) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kan vel alltids pøve ... Men.. Husk at dette bare tenner lunta på fanboybomben som eksploderes i løpet av 1 måned, maks 2 Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 De står stille ved siden av hverandre på hylla, tro det eller ei, uten å slå hverandre ihjel. 7868603[/snapback] Min første assosiasjon til bildet var Luke Skywalker, Prinsesse Leia og Darth Vader. Jaja, jeg tror jeg får gå ut i hagen og grave ned StarWars-fantasmen igjen. Ellers venter jeg bare på at konsollkrigen blusser opp igjen. Slike våpenhviler har det ikke med å vare særlig lenge. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Haha, takk for en god kommentar der baltie. Måtte le godt av Star Wars-assosiasjonene dine. Passet jo ganske bra også. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har vært litt vekke fra forumet, så oppdaga denne tråden litt seint. Men sign meg inn. Og jeg er med på allsang rundt bålet, men bare hvis vi kan holde hender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå