Laland Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg sier akkurat hva jeg vil, så lenge andre ikke overbeviser meg om noe annet. Å melde seg på en slik liste er tåpelig. Om man har noe saklig å komme med, og det setter en konsoll i et dårlig lys, så kom med det. Det er derfor vi har et diskusjonsforum og for de idiotene som ikke holder seg saklige, har vi forumregler for. 7850616[/snapback] Det er vel derfor vi skal holde fred en uke? Alt som er saklig og alt som er usaklig er nå to vidt forskjellige ting. Kommer man med noen saklig fra en god kilde, er det vel ingen som kan kvine? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med konsollkrigfritt forum? Har aldri skjønt vitsen med å krangle om hvilken spillmaskin som er best, fullstendig latterlig. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er nøytral til vanlig jeg, men stiller ting på spissen når folk sier noe jeg ikke er enig med. Kan godt slutte med det ei uke. Jeg er med Mgs Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Meg og Meg og...... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg er med , selv om jeg er den mest diplomatiske personen jeg vet om Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg pleier vel aldri og bli en fanboy, men jeg støtter forslaget. Så sign me up scotty! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) jeg er med selv om jeg ikke er no fanboy elsker alle spill konsoller Endret 2. februar 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Blir ikke noe vanskelig for meg. Har PS2, men bruker den aldri( bare min søster som synger singstar) Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Me får bli Gitar-comrades me då Avanore - eg sjølv likar å spele litt kasse-gitar 7850365[/snapback] Count me in for gitaren. Sjølv er eg meir på den elektriske. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 eg e med på lista, i bunn og gru like eg alle konsollane, så sett meg på. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Våpenhvilen har faktisk fungerte ganske bra siden jeg startet denne tråden. Vi får håpe at den har gjort slik miljøet her på forumet har forbedret seg noe Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Våpenhvilen har faktisk fungerte ganske bra siden jeg startet denne tråden. Vi får håpe at den har gjort slik miljøet her på forumet har forbedret seg noe 7867963[/snapback] Ja. merker det er mye roligere her. PS: jeg kan sikkert bli lagt til på lista.(er ikke nå stor fanboy) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Våpenhvile fra min side også Er ikke akkurat selv en aktiv fanboy, men har i perioder hatt mine favoritt konsoller Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er denne uka snart ferdig, gørr kjedelig her om dagen! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 sign me up! EDIT: Hmm.. uka er jo over. jaja.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Da tror jeg Avanore og MGS har diskvalifisert seg selv :!: Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Siden jeg synes det er spillene som er viktige, ikke hvilken konsoll de kommer til, så kunne konsollkrig fri uke godt vært konsollkrig fritt år for min del. Her hjemme lever alle tre morgendagens konsoller side om side i fred, og de har alle sine fordeler og ulemper. De står stille ved siden av hverandre på hylla, tro det eller ei, uten å slå hverandre ihjel. Jeg ville ikke vært foruten noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå