UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg lager da mange tråder Vet ikke om jeg er noen hardcase da Men håper Avanore vil melde seg på 7845125[/snapback] Så koselig at navnet mitt blir nevnt Er med på en gruppekos og allsang rundt bålet, om det skulle skje 7846892[/snapback] Vil du inn på listen da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja ser ut til at vi må vente lenge på den vi dbd. Har også reservert plass i PS Network btw Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) @ Mgs, kan eg få nicket mitt i regnbåge fargar? Noko ala: dark by design Endret 1. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg er med bra med dette assa Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) wuhaha.. er ikke på listen .. ps3 ftw er jeg med nå? Meget god ide forresten. Også en måte å bruke min post nr. 400 på Endret 1. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Sorry! Nå er du med Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Tror ikke det vil få særlig store konsekvenser om du føyer til navnet mitt også. Endret 1. februar 2007 av Synthm Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 28 personer er blitt frelst siden tråden startet i går kveld!! Snart må vi vel ha sekt møte, med litt ofring Vi kan brenne en haug med dårlig spill eller noe. Selvfølgelig likt antall fra hver konsoll firma Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja eg stemmer for opplensing av tidenes flauser,uttalser etc fra hver aktør. Så tar eg med noen pølser. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 har ikke blitt satt opp på lista jo Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sett opp meg! Jeg er med! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Ja eg stemmer for opplensing av tidenes flauser,uttalser etc fra hver aktør. Så tar eg med noen pølser. 7848097[/snapback] God ide! Tar med pøse brød og tilbehør Dette blir koslig! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Synes jeg har vært snill jeg. Men jeg melder meg på. Men dette gjelder bar konsoller ikke sant. Jeg får vel lov til å gå rett i strupen på folk som disser Final Fantasy? Må jo inrømme at mange av de mest volsomme diskusjonene har vært ganske artige å følge med på. Men hvem vet, kanskje meningsfull utveksling av nyttig og interessant informasjon er vel så undeholdende? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Phew, jeg er ikke nevnt på den listen, så da er det bare til å tre fritt fram? hoho Kan legge til at jeg har blitt mye mere X360vennlig de siste måneden. Men har jeg f.eks "lov" til å lage en tråd som sammenligner Tekken vs DoA? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 eg er med...count me in.. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg melder meg gjerne på lista jeg Kanskje moderatorene skulle slått litt hardere og tidligere inn med advarsler? Jeg veit ikke jeg altså, men bare føler det kanskje kan være en liten idé å. Bra forslag Mgs! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fytte rakkern dette er harde saker, allerede i en diskusjon om Wii og jeg biter tennene sammen og tvinger meg til å tenke positivt. Tror jeg blir å ha bare tannstubber igjenne og blodige negler når jeg er ferdig med denne uka Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvis folk faktisk satt og spilte på konsollene sine istedet for å kverrulere her så ville det ikke vært så mye (konsoll-) krig i verden. :-) Men vær nå forsiktige.. for to tusen år siden så ble en mann spikret fast til et trestykke og hengt opp bare fordi han offentlig gikk rundt og sa at alle burde være snille mot hverandre. Derfor prøver jeg å være i hvertfall bittelitt slem hver dag. Med tanke på aldersforskjellene her på dette forumet og justisministerens forslag til alarmknapp på internett som tar deg rett til Kripos - så bør nok enkelte være forsiktige med gruppekos-forslagene. Jeg for min del vil ikke være med. Til det er jeg alt for gammel, har for stor ølmage og er ellers blek og ubarbert og foretrekker det motsatte kjønn i ellers passende alder. Men jeg kan bli med på pub'n og ta en øl med de som er gamle nok for det. :-) 7847378[/snapback] Gruppekos og allsang for alle de (drita) som er gammel nok og drikker pils. Nei gruppekosen var litt drøy, men allsang er alltid koselig. Ikke glem å ta med pølser, jeg tar med gitaren Endret 1. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Me får bli Gitar-comrades me då Avanore - eg sjølv likar å spele litt kasse-gitar Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg sier akkurat hva jeg vil, så lenge andre ikke overbeviser meg om noe annet. Å melde seg på en slik liste er tåpelig. Om man har noe saklig å komme med, og det setter en konsoll i et dårlig lys, så kom med det. Det er derfor vi har et diskusjonsforum og for de idiotene som ikke holder seg saklige, har vi forumregler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå