RoninMasao Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med å ta det litt lenger enn som så? Vi gjør det slik at vi denne uken skal konsentrere oss om de positive sidene ved "mot-partens" konsoll.. Og vi har ikke lov å poste positive nyheter om vår egen konsoll kun "de andres".. Jeg for min del vil denne uken vie all min tid på å finne positive ting ved PS3. Flower-Power! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med å ta det litt lenger enn som så? Vi gjør det slik at vi denne uken skal konsentrere oss om de positive sidene ved "mot-partens" konsoll.. Og vi har ikke lov å poste positive nyheter om vår egen konsoll kun "de andres".. Jeg for min del vil denne uken vie all min tid på å finne positive ting ved PS3. Flower-Power! 7845721[/snapback] Jeg er med! Hater at folk kritiserer hverandre for konsoller Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er med! Stiftelsen forente konsoller er en grepa ide Make love not war! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ser for meg mange nye brukere med få innlegg denne uka. Men samma det, sign me up Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Bare jeg bidrar så vil forumet bli litt roligere, så om alle på listen gjør det samme, så blir det enn annen verden her inne 7845208[/snapback] Tror nok dette desverre neppe går, men for all del...er en del som trenger å rydde sin egen hage...og da tenker jeg IKKE på Avanore. Tolk det dithen du vil Mgs... 7845636[/snapback] Som du kanskje klarte å tyde av det første innlegget, og innlegget over, er jeg fullt klar over dette. Men jeg tilgir deg siden det var ganske tidlig på morgene, eventuelt sent på natta, og du var sikkert ikke deg selv Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg lager da mange tråder Vet ikke om jeg er noen hardcase da Men håper Avanore vil melde seg på 7845125[/snapback] Så koselig at navnet mitt blir nevnt Er med på en gruppekos og allsang rundt bålet, om det skulle skje Endret 1. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg for min del vil denne uken vie all min tid på å finne positive ting ved PS3. Flower-Power! 7845721[/snapback] Unnskyld.. Men vil bare ønske deg lykke til Bare tullar med dykk gutar!! Klem dark by design. Oppdaterar signaturen no. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg lager da mange tråder Vet ikke om jeg er noen hardcase da Men håper Avanore vil melde seg på 7845125[/snapback] Så koselig at navnet mitt blir nevnt Er med på en gruppekos og allsang rundt bålet, om det skulle skje 7846892[/snapback] Kan til nød være med på allsang, men gruppekos med denne gjengen? NO WAY Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er med, vet dere. Ingen pølsefest? Jaja, jeg blir med for det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fest... Fy faen. Unnskyld fransken min. Men til sommeren skulle me nesten hatt ei konsoll-forum samling. Ha ha! Det hadde blitt krig! :!: Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ikke at jeg har bidratt til noen konsolkriger, men alikevel: sign me up Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fest... Fy faen.Unnskyld fransken min. Men til sommeren skulle me nesten hatt ei konsoll-forum samling. Ha ha! Det hadde blitt krig! :!: 7846974[/snapback] Paintball, anyone? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Holder for det meste med xbox 360, så skriv meg på! Skal prøve å være snill mot PS3 resten av uka Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er ikke typen som lager konsollkrig på forumet, men jeg er med uansett. Skal prøve å ikke kritisere PS3, men det blir ikke så lett Lenke til kommentar
enator Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Han her er med ihvertfall bra initiativ så får vi se om det fungere.. har litt tvil men men.. skal gjør mitt beste ihvertfall Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er med, flott tiltak, dette er noe vi alle kan lære av Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvis folk faktisk satt og spilte på konsollene sine istedet for å kverrulere her så ville det ikke vært så mye (konsoll-) krig i verden. :-) Men vær nå forsiktige.. for to tusen år siden så ble en mann spikret fast til et trestykke og hengt opp bare fordi han offentlig gikk rundt og sa at alle burde være snille mot hverandre. Derfor prøver jeg å være i hvertfall bittelitt slem hver dag. Med tanke på aldersforskjellene her på dette forumet og justisministerens forslag til alarmknapp på internett som tar deg rett til Kripos - så bør nok enkelte være forsiktige med gruppekos-forslagene. Jeg for min del vil ikke være med. Til det er jeg alt for gammel, har for stor ølmage og er ellers blek og ubarbert og foretrekker det motsatte kjønn i ellers passende alder. Men jeg kan bli med på pub'n og ta en øl med de som er gamle nok for det. :-) Endret 1. februar 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette er kanskje tiden for å innrømme det faktum at, jeg, som aldri har vært noen særlig stor fan av Sony og deres PlayStation, men stor tilhenger av Xbox faktisk uten noen som helst planer om å kjøpe en PS3... allikevel har gjort det ukristelige og opprettet RoninMasao-gamertag på PlayStation Network.... bare sånn i tillfelle.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette er kanskje tiden for å innrømme det faktum at, jeg, som aldri har vært noen særlig stor fan av Sony og deres PlayStation, men stor tilhenger av Xbox faktisk uten noen som helst planer om å kjøpe en PS3... allikevel har gjort det ukristelige og opprettet RoninMasao-gamertag på PlayStation Network.... bare sånn i tillfelle.. 7847463[/snapback] Vik frå meg! ... eg ventar på 20gb utgåva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå