ShredLord Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Problemet er at dei verkelege hardcasene, dei som lager flest tråder (de veit kven de er ), ikkje har skreve seg opp enno. Men dette skal eg klare, har bestemt meg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg lager da mange tråder Vet ikke om jeg er noen hardcase da Men håper Avanore vil melde seg på Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 La oss spre herrens (Mgs) ord, oppdater din signatur med oppfrodring til fred Lenke til kommentar
boundish Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 "ps3-gutta kapitulerer" PØH stille før stille før stormen sier nå jeg Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (ignore, ikkje sant ) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 tell til 10, eller 1000 alt etter hvor provosert man blir Sjekk signaturen Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 sleng meg på lista du mgs ... synes ideen høres bra ut Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Og listen over De som ønsker ett bedre liv fortsette å vokse. Mange har sett lyset og vil nå forsøke å gjøre verden(forumet) til en bedre plass for oss alle! Amen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Helt fritt for krangletråder og sånn blir det nok ikke, det vil alltid være noen smartinger som lager tråder for å krangle. Men dersom vi som har skrevet oss opp klarer å bare ignorere disse trådene, så vil det i hvertfall bli litt fredeligere her. Dessuten burde jo ikke dette gjelde bare for en uke, det burde gjelde hele tiden. Endret 31. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Bare jeg bidrar så vil forumet bli litt roligere, så om alle på listen gjør det samme, så blir det enn annen verden her inne Endret 31. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er med på den den der. Kanskje miraklenes tid ikke er forbi? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Har ikke vert med på å stille en konsoll i dårligt lys eller i noen form for konsollkrig, sitter bare å ser på fra avstand Ett forum uten krig det er jo knall gogogo er med på den ja Endret 31. januar 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Da er vi 9 stykker så langt. Dama banker i gulvet ovenpå, hun er nok lei av å vente. Så tar kveld, men regner med at mange har meldt seg på i morgen tidlig Good night, and praise the anti-konsollVSkonsoll-lord Lenke til kommentar
virulence Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Haha, kul ide! Er generelt ganske nøytral føler jeg, men står mer enn gjerne på den lista der. Alltid sjefs med noe hippie-tilstander. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er med på dette. Men uten medlemskap fra de værste så er dette dømt til å misslykkes. Men viss noen prøver å terge så får vi bare linke til denne tråden. Kan hvile kanonen i en uke jeg. Å det er ikke snakk om kapitulasjon eller noe. Skal spille 360 og Wii imens jeg teller ned dagene til PS3 :-P Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hahahaha, her sitter dere og klager over at i en uke kan vi ikke snakke dritt om andre maskiner, det er jo Eazy peazy lemon squezzy. Jeg for min del føler ikke at jeg trenger være på listen siden jeg er Konsol-Jesus "Alle konsoller er like mye verdt" Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Høres greit ut. Skriv meg opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja nei denne idèen var god, mest for moderatorenes skyld trur Men sleng meg opp på lista ihvertfall. Skal til Oslo i helga, skal bli artig å se om ein luring har greidd å miste granaten over i vollgrava forran innen eg kommer heim igjen Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Tror nok dette desverre neppe går, men for all del...er en del som trenger å rydde sin egen hage...og da tenker jeg IKKE på Avanore. Tolk det dithen du vil Mgs... Endret 1. februar 2007 av BioNor Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Melder meg på litt motvillig. Jeg får heller gå "undercover" denne uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå