UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hva sier dere til at vi alle samme skjerper fanboyen inni oss, store eller lite, og ikke poster negative ting som fører til disse stadige ps3vsxbox360vswii krigene vi til stadighet har? Vi kan la denne ferien vare ut uka? Så kan man krige igjen på mandag om behovet oppstår! Hadde vært godt for forumet tror jeg? Noen som er med? NoWar!! Alle på listen vil forsøke å leve ett bedre forumliv tidus2k4 Mgs Dark by Design ShredLord Nordoelum Nevnarion Bear^ fanboy RRhoads Toman85 virulence Bromlexl Bakkland Mala Norse360 RoninMasao espeNaldoZ Echeron Laland gormers bepe86 enator master_al mX BigFatty Aylars snupe Synthm RockyIII Vrengtpolvott Monkeyboy _KroSjefen_ SuperJan avanore Nimrad Campin carl BanAnus BloodSpiller xelA rasgar DukeCoke Om noen føler at de er motvillig med på listen ovenfor, så er det bare å si i fra så vil de bli fjernet. Endret 2. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Eg garanterar deg at i morgon er det fullt av trådar her med bla. "Halo 3 umulig på ødelagt Cell-prosessor-Bill Gates. X360". "Kutaragi eter menneskebarn til frukost". Men sjølvsagt, eg er med. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kutaragi et menneskeborn til frukost, hahahah No lo eg faktisk godt! Men, eg er med på denne Idèen! Lenke til kommentar
freke Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Dette kommer aldri til å gå bra hehe. Flower power på konsoll forumet? edit: knegg knegg, tok ikke ett minutt. Endret 31. januar 2007 av freke Lenke til kommentar
patham Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Kan vi ikke få en helvetesuke også da Skikklig morsomt siden det er de ihugga PS3 fanboysa som vil ha det Forumet hadde hatt gått av det i disse tider da, siden det er jo ikke allverdens som har skjedd i det siste utenom krangling fram og tilbake. Endret 31. januar 2007 av disabled Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ikke nyttet i å lage en slik tråd? Eneste som skjer, er at følgende tråd blir fylt med akkurat det _du_ måtte prøve å forhindre. Lar den være åpen, men blir den fylt med OT, vil den bli stengt. Men liker ideen din veldig godt Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 PS3-gutta kapitulerer. Joda, kan la være å skyte i en uke Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ideen er god den. Det blir med andre ord lite aktivitet på konsolldelen den uka. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 høres flott ut det her=) får vel ta 1 uke på et annet forum istedenfor..hehe= P Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 No deal ! Oss sonytter vil aldri bøye oss for nintendottene og xboxerne. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hehe, det er utrolig underholdende å lese konsolltrådene! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg la dark by design til på liste i det første innlegget. De som er på listen skal ikke spre dritt eller prate dritt om andre konsoller Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Stiller meg gjerne til å stå på listen jeg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Om du klarer dette skal jeg personelig nominere deg til nobels fredspris, for da er det en prestasjon av dimensjoner. Skal forsøke, men meningsytringer om de forskjellige konsollene må vel være lov så lenge mang holder det reint? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 I mi meinig må reglane vere ekstremt faste. Det er forbudt å poste trådar med overskrifter som "Den personen synes at 360/Ps3 er idiotisk" osv. I tillegg bør ein vere ekstrem forsiktig med ting som "Blabla manglar blabla" når det gjelder rykter. Og så INGEN innlegg der det står at "Ps3 er et dyrt vaffeljern" eller "360 er eit imperialistisk framrykk frå Microsoft i Bill Gates sin visjon om eit Windows-basert verdssamfunn". Her bør ein trå forsiktig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Vil du på listen da Bear^? Meningsytringer om forskjellige konsoller skal kun skje om det er innenfor temaet. Og skal holdes 100 % saklig slik at man unngår konfrontasjoner. Og man burde lese over posten to ganger. I tillegg kan man kanskje prøve å se om noe av det man skriver kan provosere andre fans slik at man får en VS situasjon. Dette bør vi kunne klare i noen dager. Endret 31. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan føre opp meg og. Skal gjøre mitt beste, dog det er lett å begå feil i et midtøsten som det konsollforumet er. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sign me up Dette blir vel en helvettes uke for min del. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ville bare legge til at om noen skulle provosere eller oppfordre til VS kriger så kan man forsøke å se andre veien. Gud dette blir vanskelig, men vi må forsøke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå