CrZy_T Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har vært der før. Noe av det meste useriøse jeg har vært borti. OP'ene oppfører seg om de er 14, både på måten de oppfører seg på kanalen og andre kanaler. *Regner ratt med at denna posten enten blir sletta eller editert av en moderator som er OP på kanalen som ikke liker kritikk* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Nja. Men er det noe poeng i å gjøre sånn bare for å provosere? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 19:34, skrev fondus: @ID17Vips, så er du inne blandt alle oss andre kule folk Ifra pokémon: "Vet du om noen som sier kult (kule) lenger?" Jeg er også på kanalen, har vært der siden den ble registrert, ser midlertidig ut som om Hartge har fjernet auto-voicen min... :sad: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 hartge: hva med MEG da?? (føle seg utestengt) "we`ve had some good moments, havent we?" :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 16:47, skrev CrZy_T:Har vært der før. Noe av det meste useriøse jeg har vært borti. OP'ene oppfører seg om de er 14, både på måten de oppfører seg på kanalen og andre kanaler. Ja, skulle ønske de var like kjipe som du sikkert er. Da hadde den kanalen blitt dødskul!!! 'Jævla idiot. De får i hvertfall gjort jobben sin. Kicker ut folk som deg og andre useriøse.. Hadde #hw.no tatt inn like kjipe folk som deg, hadde kanalen hett "#hw.no Kanalen for de kjipe! Vil du være kjip; Join oss!!" For å si det sånn. Du er ikke ønsket der med den holdningen uansett! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-12-18 14:44):For å si det sånn. Du er ikke ønsket der med den holdningen uansett! Kloke ord her Jimmy. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 17:25, skrev Aderlig:Jeg er også på kanalen, har vært der siden den ble registrert, ser midlertidig ut som om Hartge har fjernet auto-voicen min... :sad: Sorry, men har ikke laga til avoice på denne maskina. du får den igjen når jeg får igjen hket mitt :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: CrZy_T skrev (2002-12-12 16:47):Har vært der før. Noe av det meste useriøse jeg har vært borti. OP'ene oppfører seg om de er 14, både på måten de oppfører seg på kanalen og andre kanaler.*Regner ratt med at denna posten enten blir sletta eller editert av en moderator som er OP på kanalen som ikke liker kritikk* Vet ikke helt hva jeg skal si ,men hvem bryr seg? VI har det morsomt.. Imotsettning til andre steder.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 /me testet ut #hw.no i dag :smile: Har vært på kanalen endel, men først i dag jeg halveis deltok i en diskusjon (om biler og hjelpefunksjoner :razz: ). Desverre har jeg problemer med å følge med fordi jeg er på endel andre ganske aktive kanaler, pluss forum.hardware.no pluss vg.transact.no pluss surfing. Men #hw.no virker ganske artig da :smile: PS: Jeg går under nicket disaster^. Jeg ønsker ikke noen kommentarer på nick, har hørt alle fra før :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå