d'espresso Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Prøver å kjøpe 1000 Wii Points, skriver inn kort og alt, og kommer helt til jeg skal bekrefte "ordren".. etter det er gjort, blir jeg sendt tilbake til startsiden, uten points.. På Account Activity står det ingenting heller.. Altså, akkurat slik det var fra før.. Jeg er 100% sikker på at kortopplysningene er riktig.. PS: MasterCard det er snakk om.. Lenke til kommentar
freke Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Mulig der er sånn at Visa makes the world go 'round? Men det er jo rart hvis ikke man kan bruke mastercard der da. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Har prøvd Visa nå.. Same deal.. HAr hørt om flere som har blitt belastet for points de ikke har fått.. :O Lenke til kommentar
freke Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sprøtt. Jeg kjøpte 1000 poeng her om dagen med visa hvertfall, uten noen problem. Da aner jeg ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jaja, har kontaktet Nintendo på mail.. Selv om jeg foretrekker telefon.. Klikker om jeg blir belasta, også får jeg ikke noe.. Endret 31. januar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ren Visa eller innlemnet i annet kort (som f.eks postbanken leve)? Jeg har ikke had noe problem, men i starten fikk jeg ikke kjøpe 3k poeng, fikk ikke bekrefta det. Har og fått opp et par ganger at kort nummeret er ugyldig. Om du er tilknyttet en nettbank via det Visa kortet råder jeg deg først til å se om det er trukket noe. Før den reelle trekken går ser du "betaling utland" i kontooversikten, og den skal være et rundt tall, 100, 200 etc etc først. Om det er trukket må du bare ta kontakt med support og forklare. Om ikke, ta kontakt med support uansett, er somregel det beste. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sikker på at du blanda avbryt og bekreft knappen? Gjorde feilen selv minst 2 ganger da jeg kjøpte noen poeng for første gang. Ble sendt tilbake til startsiden om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Sikker på at du blanda avbryt og bekreft knappen? Gjorde feilen selv minst 2 ganger da jeg kjøpte noen poeng for første gang. Ble sendt tilbake til startsiden om jeg ikke husker feil. 7845354[/snapback] Ja, sikker på det.. Har kontaktet upport nå.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har bestilt med visa, og det gikk knirkefritt... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du kan også kjøpe wii-poeng i butikk. Men dette er dyrere enn å bestille på nettet, og så vidt jeg vat får du bare kjøpt 2000 poeng om gangen. Anbefales bare som en plan b, hvis ingenting annet virker. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Av en eller annen merkelig grunn funket det på tredje forsøket idag.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå