Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HD sier 'klikk' under loading av Windows

Anbefalte innlegg

I dag har vert min verste dag, tror jammen det er på tide å ligge opp hele datahobbyen... begynte med tull med drivere (eller begynte vel for noen uker siden da det forrige DFI korte la inn årene etter litt OC og etter eg fikk erstattet Expert kortet mitt med ett Netshop hadde liggende på lur, har eg vel hatt problemer siden..), uansett, i dag endte det med ett fatalt knyttneveslag mot toppen av kabinettet, (aldri slått så hardt før) og det skulle vise seg at ene viftebladet på Delta viften (120mm) knakk av det slaget! (går det egentlig ANN??)

Der og da bestemte eg meg for å droppe hele Vapo/Lian Li opplegget. (Snakk om bråkebøtte og vibrasjonsmonster) Har nå demontert alt, og montert hardware'en i et eldre Chieftech kabinett og sotte på den orginale 4800+ kjøleren.

Dette funket knall, helt til eg oppdaterte Windows igjennom Windows Update. (Kjører Windows XP x64 Pro, som faktisk lar seg validere)

Uansett, restarter maskinen og da kommer det ett klikk i hden akkurat rett etter den blåe streken loader Windows...kom inn EN gang i Windows når eg trykte "Bruk siste fungerende innstilling" men det første eg møtes med er noe System Error og noe gjennoppretting og PANG, blåskjerm...etter dette, har eg ikke klart å komme inn i Windows igjen.......prøvd 20 ganger.

Raptoren tatt kveld? Har jo heelt ny Hiper 580W Type-R og den raptoren er ikke særlig gammel, maks 1 år...og den har jo fått god kjøling hele veien, av den delta viften...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ehem.. Altså.

Hvis du har dælja neven hardt i kabinettet så er det mer eller mindre en selvfølge at disken har fått hard medfart Bestill ny disk. Og tenk deg om neste gang du skal til å slå pc'n :)

7844414[/snapback]

Nå vet ikke eg om det bare meg som knaller til kabinettet når datan kødder seg, men straff må den jo få.

Blir jo det samme som når man taper i spill på PS2, ikke kom her å si at du IKKE pelmer kontrollen vegg i mellom?!!

Uansett, raptoren er fin den, innstallerer OS på nytt, alt ser bra ut. Må ha vert en software feil...?

Lenke til kommentar
Bilde av resultat

7847719[/snapback]

Det bilde var vel ikke det eneste som lå på ftp'en din:)

7848300[/snapback]

R-r-rolig no sailor boy..Vil du ha tilgang så PM meg...har 10/2 CD linje. (Blir den tjuetre kontoen misbrukt bare sletter eg den kontoen.. så greit er det.. finnes jo garantert noen smartinger her, som finner ut brukernavn og passord gjennom linken til bilde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...