Minus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Heisann. Har et "problem". Når jeg skal legge meg om kveldene så ligger jeg stort sett på ryggen. Jeg vrir hode rundt 100 grader, altså 50 grader til hver side om jeg ser rett opp i taket. Slik holder jeg på til jeg sovner. Hvorfor i alle dager gjør jeg dette? Har gjort det så lenge jeg kan husker, og lurer på om det ikke er på tide at jeg slutter? (Altså, om jeg hadde kunne sluttet som jeg ville, hadde det ikke vært et problem. Jeg klarer ikke sove uten å gjøre dette.) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm. Det hørtes veldig rart ut. Kansje du har tvangstanker? Men jeg har et forslag. Prøv og drei hodet på andre måter enn det du har gjort før. Slik at du bryter den gamle vanen og lager deg en ny som er lettere og bryte. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kusina mi gjør akkurat det samme, men det er når hun hører på musikk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Ja, jeg kan ofte gjøre det til musikk og. Føler at jeg slapper helt av, på en måte. Lurer sånn på hvorfor jeg gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå