abrj Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei og hopp Tenkte jeg pent skulle spørre klanen om tips. Saken er at jeg utover våren skal starte opp et lite firma som skal drive med alternativmedisin, nærmere bestemt akupressur og healing. Jeg sitter imidlertid og vrir hodet mitt for å finne på et firmanavn som jeg kan bruke, legger derfor ut et lite rop hjelp til navnetips her inne. Jeg har noen "kriterier" for navnet; 1. Aller helst ett enkelt ord 2. Navnet skal ikke være på engelsk 3. Navnet kan gjerne være et godt norsk ord 4. Ikke inneholde æ, ø eller å. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har noen forslag: Kvakk Bogus Nostrum Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg må få be om seriøse svar. Synes en ikke noe om alternativ behandling så kan en lese noen andre poster, med mindre man har noe konstruktivt å melde... Endret 31. januar 2007 av abrj Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 KvakkBogus Nostrum HAHAHAHA! veldig bra men seriøst, hva med noe som sjelefred, ro, eller noe slikt? Det kan gi folk litt tillitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Evian er allerede tatt, du kan prøve Trulttel? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) " 440 hertz" and now everybody to the dance floor Endret 1. februar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 klossmajor.no kvakksalver.no lurerdeg.no jegernestenjesus.no jesus.no (mulig at den er tatt) tomcruise.no tvilsom.no Mange muligheter her, vettu. Og nå sølte jeg ut den siste øllen, takk skarru ha. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vrinsk... (Det hesten sier) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mine forslag, enkle og korte navn. Cren Phek Pruw Swah Tagu Vere Spuv Qecu Wraf Swup Brep Phuf Qena Cuza Fabe Chas Iret Mutr Mras Tast Duju Tuf Semu Vapa Maya Mewu Betr Yubu Che Drex Nedr Buca Wrur Thuw Cheb Traw Sasw Thap Peph Rafa Hesw Puwu Yuxu Flate Jama Bage Setu Thuh Jucr Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mine forslag, enkle og korte navn. Cren Phek Pruw Swah Tagu Vere Spuv Qecu Wraf Swup Brep Phuf Qena Cuza Fabe Chas Iret Mutr Mras Tast Duju Tuf Semu Vapa Maya Mewu Betr Yubu Che Drex Nedr Buca Wrur Thuw Cheb Traw Sasw Thap Peph Rafa Hesw Puwu Yuxu Flate Jama Bage Setu Thuh Jucr 7848215[/snapback] Hva i all verden har det med akupressur og healing å gjøre?? Mener det der ser ut som finske navn også... Uten de tegna de bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå