r0nin Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja icemat er veldig bra, avhenger litt av hvilken type mus du skal bruke. mx300 fungerer kjempefint, men skaff deg et lager av mouseskatez, fordi det slites fort. dual optical kan (har jeg hørt) få problemer med å tracke på glassplata. Til ballmus er icemat det beste, samt altså til mx-optiske. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 func funker ikke bra med optisk mus. det er iallefall den erfaringen jeg har. Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Tenker på ny musmatte + mus til gaming. Er ikke dette et bra tilbud da? MS Intellimouse 3 + Icemat black til 458 Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det finnes bare en musmatte nemlig fUnc surface 1030 ... [ Denne Melding var redigert av: hatomte på 2002-12-02 15:29 ] Lenke til kommentar
ygo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 func matta er genial. Har enda ikke prøvd bedre musmatte. Men gummibasen på min har krølla seg og er ikke jevn mer. Noe som er en kraftig nedtur :sad: Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 hei Jeg har den svarte matta fra Curtis, med gel pute...musa jeg bruker er Logitech Cordless mousman optical, funker aldeles utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå