Barbeintgeriljan Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har Logitech dual optical, Hvilke pad skal jeg kjøpe??? Vurderer Everglide giganta! Noen som har noen erfaringer med den comboen? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 bruker denne med min mx300 utmerket, giganta er lagt på hylla og skal kun brukes ved nostalgiske stunder Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Ta deg heller en tur til elkjøp og kjøp en alsop musematte til 79 kroner. Den funker kjempebra sammen med dual optical musen, og du slipper de irreterende klikk-klakk-lydene som giganta lager :smile: Lenke til kommentar
Barbeintgeriljan Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Men funker Dual Optical på giganta(ikke giganta optical) D var en med en sån kul Q3 log på microplex.no Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Slutta å bruke musematte for flere år siden... Det er de som lager krøll... Lenke til kommentar
Barbeintgeriljan Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 må ha pad. Har glass bord og da funker ikke optical :razz: [ Denne Melding var redigert av: Barbeintgeriljan på 2002-12-01 19:50 ] Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Min fUnc 1030 fungerer ihvertfall ypperlig sammen med min Logitech MX700. Bruker den minst kornete siden. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 bedre bli det ikke :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har en sånn ALLSOP-matte under min DualOptical nå. Deilig. Myk, fast i formen, og eksellent som underlag. Brukte en blå EverGlide Giganta før, men den slet utrolig på musen og var for hard. (Hadde en sånn gel-pad-dings til den, men...) Bruker en 15kroners blå matte, som det står "CURTIS" på, til min WingmanGamingMouse. Giganta'en lever videre under MS-museklumpen til 386'en min. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hva med den gjennomsiktige COMPAD-saken? Noen som har testa disse? Synes dog det er litt trasig å betale 100,- i frakt for noe som koster ca det samme.. :-/ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Alle som noen gang har brukt fUnc'en vet hva jeg snakker om, den er den FEITASTE og RÅASTE på heeele markedet!! Den har to sider, et bombe-gli-sikkert "basement" og er bare ultra genial.... Lenke til kommentar
josh Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 32-2805 - Nalle Puh och Tiger - 75,00 hos clas ohlson! konge, og jeg bruker den med dual optical. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har en MS Intellimouse v3.0 på en fUnC1030,det er übergenialt :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hadde RatPad til ball-musa. La den på hylla til fordel for stor blå filtmatte (kr 19,-) fra Claas O da jeg fikk Dual Optical. Bra løsning. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kjører func 1030 selv, veldig fornøyd med den, veldig glatt og fin, nesten litt for glatt, et hvert minnimalt fremmedobjekt på matte kjennes (smuler ol). Men det er vel hva man trygt kan kalle et luksusproblem. AtW Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har akkurat kjøpt meg fUnc 1030. Har Dual Optical, og den likte ikke den dårlige matta jeg hadde før. Da jeg begynnte å bruke fUnc'en, virka det faktisk som at windows-sensen gikk opp (eller, at musa fanga opp mer da). I tillegg smørte jeg på Mouse Skatez, så den glir godt, i tillegg til at den "fanger opp" veldig bra. Dritbra matte =) Lenke til kommentar
Omez Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Func sine matter er veldig bra. Jeg vil ikke anbefale giganta mattene lengre.. Dem har god overflate men dem e alt for høy.. har en slik selv, tenker på å kjøpe meg en ny ganske snart. kjøp func eller de nye 2mm mattene på microplex. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 eller forsvarets musmatter for FIS basis, funker knall med optisk faktisk! Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er det noen som har prøvd "Icemat" som de bl.a selger på komplett? Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja icemat er veldig bra, avhenger litt av hvilken type mus du skal bruke. mx300 fungerer kjempefint, men skaff deg et lager av mouseskatez, fordi det slites fort. dual optical kan (har jeg hørt) få problemer med å tracke på glassplata. Til ballmus er icemat det beste, samt altså til mx-optiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå