Liquid Crystal Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Først av alt så må jeg si at jeg ikke aner hvor dette skal og ber om å få tråden flyttet snarest. Jo. Til sak. Lurer på om det er noen mulighet for å få spesiell studiekompetanse når man går Medier og kommunikasjon? Skal gå i horten men har lyst på spesiell studiekompetanse og orker ikke tunge allmenfag i 3 år til. Noen som har peiling på slike ting? På forhånd takk Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du får generell studiekompetanse av MK, men du kan ikke bli ingeniør, doktor eller lignende pga. manglende realfag. Desse må du eventuelt ta som privatist. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sjekk tillbudene til div. høyskoler da det gjelder forkurs og denslags. Mange tilbyr matte, kjemi, fysikk etc. i forkant av høyskolen. Ellers, hvis du VIL ha spesiell studiekompetanse hadde jeg gått allmenn med en gang.. Vil du ha generell hadde jeg gått noe som interesserer meg, og tatt påbygg etc. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du får generell studiekompetanse av MK, men du kan ikke bli ingeniør, doktor eller lignende pga. manglende realfag. Desse må du eventuelt ta som privatist. 7845326[/snapback] Forkurs funker da? Da får du realfagskompetansen. Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvis du går bare de 3 årene på MK, så får du generell studiekompetanse som du sa. Men hvis du har lyst på spesiel, så kan du ta et ekstra år med bare allmenn. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 du kan også ta spesiell studiekompetanse som privatist mens du går på MK f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå