Gå til innhold

Noen forslag til siden min ?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli ferdig med siden jeg har laget. (FindFileFast) Startet med at jeg lagde en download katalog og deretter tenkte at flere kunne ha bruk for slikt. Mange ganger er jeg hos venner og skal installere en maskin eller feilsøke. Da trenger jeg programmene som jeg har lagt ut på findfilefast.com.

F.eks. Siw.exe. Har du ikke prøvd det så anbefaler jeg det.

Er det noen som vet om flere nyttige gratis programmer som er i "best of" klasse ?

Jeg vet selvsagt av mange selv, og kan ikke ta med alle på siden, men et par av hver type passer fint.

Jeg vil bare ha free license software på min side. Har laget siden med Nvu som selvsagt også er gratis.

Mulig designet suger masse, men det er under utvikling. :hmm:

Jeg trenger noen flere ideer. kan noen hjelpe ?

Videoannonse
Annonse

Hva er det du er på jakt etter? Gratisprogrammer eller innspill på konseptet?

Vis du er på jakt etter gratisprogrammer bør du titte litt rundt på tilsvarende sider og flytte tråden til programvareforumet.

Når det gjelder siden tviler jeg på at den blir noen suksess. Det finnes veldig mange liknende sider der ute fra før av. Men det er jo selsakt lyst til å prøve.

I tillegg anbefaler jeg deg å lære html/css. (HTMLdog er et fint sted å begynne)

Tips: Linken din funker ikke. Går ut i fra at du mener FindFileFast.com.

Berg #1: Vis du leser posten hans skikkelig kan det kanskje hende du ser at han har brukt programmet NVU, og ikke kodet html/css selv. Selv om dette selfølgelig ikke er noen unskylding for å ikke bruke css og alt som hører med.

Endret av JonT

Var egentlig på jakt etter gode gratisprogrammer. Forøvrig skal jeg sjekke ut htmldog.com. Innrømmer at jeg trenger å lære mer.

Noen som vet om en "internet crawler engine" som jeg kan bruke til å lage en søkemotor? Må vel ha en som lagrer resultat i en sql base. Jeg har egen server, kjapp linje, eget domene og alt som trengs ellers.

Bør vel kanskje høre på en annen kanal da... :ermm:

Heisann,

jeg har flyttet tråden til "Programvare / Programvare" kategorien hvor jeg tror den passer bedre. EDIT: Den kom fra Web, HTML, CSS. Her ligger sticyen Nyttige tråder i programvarekategorien som bla inneholder dette:

All verdens nyttigste gratisprogrammer

Info: Konseptet med denne tråden er ganske enkelt. Post gratisprogrammene du bare ikke klarer deg uten. Så alle andre også kan få nytte av de.

Den rullende Superprogramlisten

Info: De fleste av oss har sikkert opplevd å komme over et superprogram som vi ikke klarer å kvitte oss med. Et program som er en selvfølge å slenge inn på harddisken.

Tråden om GPL programmer for alle platformer

Info: Anbefalninger til nyttige frie programmer som kjører på Windows, Linux og MacOS.

Her er også en samling portable programmer, programmer du ikke trenger installere, men kan kjøres direkte uten at de påvirker systemet.

Endret av JohndoeMAKT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...