Eivind-JS Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg savner ikke premier league på TV i det hele tatt i og med at jeg ser det hver eneste helg... Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Savner det på lørdagene på NRK, pleida å sitte med pølser og cola og se på hver eneste lørdag... Det var tider det...... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg kjøpte Canal + for et par år tilbake, men før den tid savnet jeg Premier Leauge på TV enormt. Syntes egentlig det er litt synd at man må betale for å se PL, men det er vel bare slik det er. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 All betaling mot å se TV er bare idiotisk. Vi er i 2007, og vi må betale for å spise oss mette, gå på dass og se fotball. Det var vel ikke derfor Gud skapte verden. Jeg tror han egentlig mente at vi kunne se fotball gratis Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg savner ikke Premier League. Syns ikke engelsk fotball er noe morsomt å se på. derimot italiensk Serie A burde det gått mer av på gratiskanaler. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nå kommer jo rikspakken. Tenker jeg kjøper inn Canal + pakken der, så blir det PL Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Donwload linken er "broken" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå