Gå til innhold

Savner du Premier League på TV?


JULINGiKAKE

Anbefalte innlegg

Sikkert mange som allerede vet om dette, men for de som ikke vet:

 

Har du ikke Canal + til premier league

 

eller TV3 til Champions league

 

så finnes et program her med mange gratiskanaler

 

Selvsagt vil kvaliteten være bedre på TV, men dette er absolutt brukbart

og det er ingen hakker i streamen.

 

tvants

 

På search sida , trykker du på Audiences for å vise kanal lista med flest seere øverst.

 

Akkurat nå:

 

Super3 kanalen : Arsenal - Tottenham semifinale ligacupen

 

sports(e): Chelsea- Blackburn Premier league

 

Begge med engelske kommentatorer.

 

PS Kommer et par bannere når kanalen begynner å streame. Bare til å vente litt så forsvinner de og live sendinga begynner

 

Enjoy :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TvAnts funker greit. Der kan du se de aller fleste storkampene som blir sendt i England. Men en halvbra stream med lav oppløsning kan ikke hellt måle seg med en storskjerm nede på puben. Nå kommer det jo hdtv til canal+ og.

7866574[/snapback]

 

 

Det er sant. Jeg skrev også i hovedinnlegget at det ikke var bedre enn TV.

 

Men det er bedre enn ingenting. De fleste som skaffer seg parabol inkludert meg

må ta valget mellom Viasat og Canal digital.

 

Viasat med Coca Cola cup, fa cupen og Champions league, digital med premier league.

 

Og dama hadde et ord med i valget, om hvilke kanaler hu vil ha. Vi hadde bare råd til ene pakken. Valget for oss ble Viasat, som da betydde null premier league, og litt bedre tilbud på andre ting enn fotball.

 

 

Jeg hadde ikke blitt så populær hjemme hvis jeg skulle gått på pub hver gang det er en god kamp på TV. ;)

Lenke til kommentar
TvAnts funker greit. Der kan du se de aller fleste storkampene som blir sendt i England. Men en halvbra stream med lav oppløsning kan ikke hellt måle seg med en storskjerm nede på puben. Nå kommer det jo hdtv til canal+ og.

7866574[/snapback]

Jeg hadde ikke blitt så populær hjemme hvis jeg skulle gått på pub hver gang det er en god kamp på TV. ;)

7867993[/snapback]

 

Whipped like a family pig. :p

Jeg så jo en PL kamp på TvAnts i går, og det er ikke så aller verst. Men om jeg først skal ha parabol, er det ingen tvil om at alle sportskanalene skal være med..

Lenke til kommentar
snip

7867993[/snapback]

cl og boksing er vel det eneste viasat har. Jeg tror nok det var dama som bestemte den pakken ja :p Canal digital er milevis foran viasat når det gjelder kvalitet.

7869466[/snapback]

 

Sportsdelen er mye bedre på canal digital. Men syns ikke filmtilbudet og serietilbudet er like bra. Ztv S/N og tv3 s/n/d og 3+ veide tungt inn der. Når det gjelder film så imponerer verken canal+ eller tv1000.

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Vel. Canal digital har de nyeste filmene og flest filmer, så er klart bedre enn viasat som er et halvt år etter med filmene. Canal digital har de nyeste og beste seriene (Rome, lost, South park, Entourage, 6 feet under++). Canal digital har den beste liga fotballen, samt discovery o.l . Liker du sitcom, vel da har viasat litt mer. Er vel kun tre ting som taler til fordel viasat, og det er My name is Earl, Prison break og Simpsons. Å så må vi ikke glemme de fantastiske reality showene, som kvinnfolk elsker :)

 

u'r whiped. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...