TordO Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei! Er en MIST 600W (kongen av PSU'er) nok til å drive en OC'ed E6600 Og 7900GTX i sli?? Leste på brukerinnlegg på MIST'en og der sier en at den ikke klarer crossfire... https://prisguiden.no/product.php?p...2421#userReview vil den klare SLI og OC? Eller må jeg gå for en kraftigere? Mvh Tord Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror nok den skal klare sli. Kommer nok litt ann på resten av maskinen din og. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror det skal gå bra det der MIST er deilig Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper ikke du bestilte den.. Den bråker! 32 dB! Har den selv :S Lenke til kommentar
TordO Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 jeg bestilte den, og den funker fett hos meg... eneste jeg kan klage på er den høyfrekvente pipingen som den lager når jeg skur av pc'en... eller god.. stille er den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå