Gå til innhold

Hvordan ta en Hunter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hunter selv og har tips: bruk succobus, fear pet og suduce hunteren og sleng på dots, corruption, CoA (evt en annen om du har personlig mening om det) så siphon life/ Unstabil affliction (kan jo hende du ikke har dette men da slenger du en shadow bolt)så kommer du til å få en scattershot+trap i trynet, da er det DC spam, fear når den breaker. er han ikke død så vet ikke jeg:) hold huntere i melee. kan gjøre nasty casting interuption men bedre enn aimed-multi-arcane-4k dmg combo i ranged. gl:)

 

edit: pet kan ikke feares, min feil :)

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Er hunter selv og har tips: bruk succobus, suduce pet og fear hunteren.hold huntere i melee. kan gjøre nasty casting interuption men bedre enn aimed-multi-arcane-4k dmg combo i ranged. gl:)

7844115[/snapback]

Må nesten bli omvendt, ettersom pets ikke kan bli seduced.

 

Og ja, man MÅ gå i close combat mot hunters, ellers dreper de deg på få sekunder.

Lenke til kommentar

Hvis beistet (og hunteren) er røde da funker ingen ting av fear. Er hunter selv og ser at beskrivelsen på bestial wrath sier ...cannot be stopped unless killed.

Under normale forhold f.eks. en marksman som ikke har bestial wrath, da funker succubus best. Han kan evt. sende pet mot ditt pet så da blir det kanksje litt vanskelig for succubusen din, men vanligvis vil jeg sende beistet rett på casteren for å stoppe de nasty spellsa.

Lenke til kommentar

Hunter er vel kanskje en av de verste motstanderne til warlock, men har da aldri hatt noen spesielle problemer mot dem..

 

Som sagt tidligere, når jeg blir ganka av en hunter så er det rett og slett bare fear pet, kast alle dots du har på huntern, så death coil, og eventuelt en fear eller shadowbolt etterpå.

 

Har aldri spilt destruction, så vet ikke hvordan de klarer seg...

Lenke til kommentar

Enig at hunters er ikke no særlig vanskelig som warlocks, med mindre de jumper deg når du drikker/spiser. En hardcore warlock drikker og spiser sjelden dog :w00t: .

 

Har ikke testa med lolguard spec, men med destruction (backlash, seduce nuking av hunter og fearing av pet) så har jeg nesten aldri hatt problemer med mindre huntern er en luring og feigner sånn at succuen går i trappen hans.

 

Som affliction er det nesten enda lettere , dot dot dot, instant fear, deathcoil blablabla.

 

Er faktisk ganske sjelden jeg møter beast-mastery hunters og de kan jo være et problem hvis du har lite hp.

Lenke til kommentar
Fear pet, seduce hunter.

 

Soul fire hunteren med Curse of Elements og trinket om du har( :devil: )

Deretter deathcoil og instant dots på.

 

Deretter Immolate-Conflag-Shadowfury/ eller bare spam shadowbolts.

 

kommer ann på hvordan specc man er :p

7845647[/snapback]

 

Er du litt rar? Beast mastery er ownage mot Warlocks, lvl 66 hunter ( meg ) tok en Warlock lvl 68 som brukte SS og pots, easy mode ;)

Lenke til kommentar
Er du litt rar? Beast mastery er ownage mot Warlocks, lvl 66 hunter ( meg ) tok en Warlock lvl 68 som brukte SS og pots, easy mode ;)

7854871[/snapback]

Succubi og seduce har vel begrensa nytteverdi mot BM huntere vil æ tørre å påstå ja. Det samme har alt med casting-time, siden petten går agurk på dæi og 3dobler tiden du bruker for å få spellet avgårde. Shadowburn-siphon-corr-coa-deathcoil, eventuell healthstone etter behov mens du og petten din meleer huntern derimot e bankers ;)

Endret av dalamar80
Lenke til kommentar

er hunter selv og hater når noen kommer innenfor 8yard det verste jeg vet :mad: men da bruker jeg inbolice eller hvordan det enn skrives så jeg stunner target (er beast mastery) så jeg vil anbefale å først dote hunter og deretter prøve på en eller annen måte å komme seg inn på hunter, det er ikke alltid best å bruke fear for vis du er så nær at hunter ikke kan skyte ville det verdt dumt å bruke fear så hunter kommer seg på avstand og derreter skyter på nytt ;)

Lenke til kommentar
Fear pet, seduce hunter.

 

Soul fire hunteren med Curse of Elements og trinket om du har( :devil: )

Deretter deathcoil og instant dots på.

 

Deretter Immolate-Conflag-Shadowfury/ eller bare spam shadowbolts.

 

kommer ann på hvordan specc man er :p

7845647[/snapback]

 

Er du litt rar? Beast mastery er ownage mot Warlocks, lvl 66 hunter ( meg ) tok en Warlock lvl 68 som brukte SS og pots, easy mode ;)

7854871[/snapback]

 

Ingen som har nevnt noe om beast mastery specc, men vet at det er latterlig overpowered og som warlock så sliter man da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...