bakela00 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Onklen min har formatert pcen sin.... Lagt in xp, men finner ikke noe driver cd Hvordan kan jeg finne ut hvaslags drivere jeg trenger for å få nettet i gang? Det er en intel centrino pc. Pentium M. Har prøvd å kjøre coolinfoxp i håp om å finne ut av noe navn på ethernet kort, men finner ikke ut av det... Mangler fler andre drivere også, men dette er den viktigste.. Noen tips? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kanskje SIW kan være til hjelp. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Prøv å finn ut hvilket hovedkort han har og last ned drivere fra produsentens hjemmeside. Er det løst nettverkskort vil det ofte stå nok på kortet til å kunne identifisere det. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det noe merke/modellbetegnelse på PCen da? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Drivere finner man som regel på produsentens hjemmesider. Men hvis du vil gjøre det på den tungvindte måten vil nok everest home (google) kunne finne ut hvilket kort det er. Men er det en centrinopc så er det mest sansynelig et intel kort hvis det er trådløst det er snakk om. Endret 31. januar 2007 av JKJK Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Tusen takk for alle forslag! Han fant cden til slutt.. Heldigvis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå