Bza Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har som så mange andre irritert meg over de skarpe LED-lysene på min Zalman MFC1 Jeg har forsøkt å pusse over lysene med pussepapir uten stort hell, og lurer på om noen har et fungerende tips for å gjøre LED-lysene mindre skarpe? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Bytt ut formotstanden til en lavere verdi, slik at det går ferre ampere igjenom den. http://www.hardware.no/guider/annet/guide_...-_del_1/18842/2 Endret 31. januar 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva slags teip da? Vil det funke med litt mailing/maling på sprayboks? Goscinny Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Sot dem med et eller annet? Bytt leds? Bytt motstandene? Putt inn potmeter til dimming? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva slags teip da? Vil det funke med litt mailing/maling på sprayboks? Goscinny 7877630[/snapback] Helt vanlig scotch tape ville jeg tippe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kjekt og ha kabinett dør når man har den viftestyringen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da er det ikke sikkert du får den igjen, pga det utstikkende bryterne Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Da er det ikke sikkert du får den igjen, pga det utstikkende bryterne 7887219[/snapback] Hos meg går det Du kan også flytte den langere inn og bryterene er i veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå