Muff3 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei Hver gang jeg prøver å nedlaste en fil fra internett,og jeg lukker internettvinduet, får jeg feilmelding, om at "Internett explorer har et problem, og må lukkes....." Har både virus- og spywarekontroller, som ikke finner noe som helst galt... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er jeg usikker på, men prøv å avinstaler internet explorer, deretter laster du ned internet explorer 7 ^^ Kan ikke si deg at dette fungerer, men det har hvert et forsøk? -MathiasF Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Det er jeg usikker på, men prøv å avinstaler internet explorer, deretter laster du ned internet explorer 7 ^^ Kan ikke si deg at dette fungerer, men det har hvert et forsøk? -MathiasF 7844302[/snapback] jeg har allerede versjon 7, men jeg alltids forsøke... takk for raskt svar... Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Skift til Firefox. 7844749[/snapback] Death to Firefox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå