Mr. ve Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvordan kan jeg lage en stOr tag med mange flotte farger i CS? Jeg klarer barra å lage sånne små med et begrenset antall farger! Lenke til kommentar
Sp0oK Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du trenger et program som heter HL Logo Creater Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Eller du kan bruke guiden på hjemmesida mi. Spray Tutorial On Slimnetlykke til Lenke til kommentar
Erad Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 å bruke wally er unødvendig vanskelig! jeg bruker den orginale texture sdk kit til half life som jeg har forandra litt på sånn at jeg bare har et bilde.. som er preparert og så trykker jeg bare på exe fila og så mekker den bildet om til decal automatisk Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Wally funker flott den til å lage decals i CS. har laget meg en tøff decal med en kobra klar til hugg, med gjennomsiktig bakgrunn og det hele :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Baltazar: Du er Feeble Mind Trix ikke sant? :smile: (Nei. Jeg skjønte det før jeg så på siden din da. :razz: ) Jeg har noen fetere Colt, AK og MP5 modeller til deg. Bruker sem selv og syns de er dritkule. Denne Colt'en og denne AK'en. Pluss denne dødsråe MP5'en. :smile: Har du lyst på flere dødsråe modeller så bare si ifra. Lenke til kommentar
crusader Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 skulle gjerne hatt noen kule mods og slikt til TO! =) Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg får best resultat av å lage logoen i Photoshop og så konvertere den til wad-fil i Wally. Her er en grei og kjapp tutorial om å designe logoen: http://cslogo.zeroping.com/sp_tutorial-des...igninglogos.cfm Og her er en kort forklaring på hvordan du får den klar for Half-Life, i tillegg er det en download link for Wally der: http://cslogo.zeroping.com/sp_tutorial-des...igninglogos.cfm Det finnes ikke komplisert i dette Tegn noe, og be Wally konvertere. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Cappo: Jeg er åpen for å bytte ut skinnene mine, men linkene dine funka ikke. Har du no annet så bare kom med det. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Cappo: Jeg er åpen for å bytte ut skinnene mine, men linkene dine funka ikke. Har du no annet så bare kom med det. Fungerer de da. Hva er det som ikke fungerer da? Jeg vet ikke om du allerede har gjettet hvem jeg er på BOFH FFH serveren, men det starter på P. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå