Poor Leno Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Flott bilde! Kunne nesten hengt på veggen min, fordi det er veldig friskt. Eneste jeg har å si kritisk er den hvite vanndråpen helt i midten av bildet var litt forstyrrende! Men ellers er det flott etter min mening. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Eneste jeg har å si kritisk er den hvite vanndråpen helt i midten av bildet var litt forstyrrende! 7843657[/snapback] Det er et godt poeng. Den kan jeg kanskje få fjerna med litt photoshop skills Er strålende fornøyd med det selv, og vurderer å det på veggen. Får si i fra om du ønsker en større utgave, hehe. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Større utgave, ja takk! Det hvite feltet bak planten syns jeg ikke passer inn. Ellers veldig pent. Syns først det lignet noe abstrakt. Marius Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hadde kanskje gjort seg i svart hvitt? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hadde kanskje gjort seg i svart hvitt? 7849821[/snapback] Flott bilde! og noke av det beste er den friske grønne fargen, så eg synst ikkje at svart/kvit hadde funka her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Aah! dæven det var nice! Konge farger, og alt! Utrolig bra! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Liker de freshe fargene Trekker til seg oppmerksomhet Er noe som jeg vil tro ser flott ut på en vegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå