Gå til innhold

Jenteproblemer, trenger hjelp!

anietsoj

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er en litt komplisert situasjon, men jeg skal prøve å forklare så godt som mulig!

For å gjøre det litt enklere, gir jeg de forskjellige jentene tilfeldige navn!

Jeg har hatt god kontakt med Lise på skolen. Vi er mye med hverandre i friminuttene, og prater lett sammen. Flere kamerater har spurt om jeg liker hun, og jeg har svart ja. Dette har jo hun fått høre om, og nå har hun litt indirekte spurt meg om det kommer til å skje noe mellom oss. Tror hun liker meg ganske godt, uten å være innbilsk.

Problemet er at jeg litt for "lettvint" har sagt jeg liker Lise, og er egentlig veldig usikker på om det kan bli noe mer enn et godt vennskap mellom oss.

Jeg har også snakket med Mari, siden jeg ikke har tenkt på Lise som noe mer enn en god venn. Jeg og Mari har pratet litt sammen, og så godt som avtalt at vi skal være med hverandre en dag. Hun skulle muligens være med meg hjem. Jeg er veldig bekymra for den dagen Lise ser meg og Mari gå sammen hjemover.

I tillegg har jeg utrolig nok begynt å få øynene opp for ei annen jente, Helle. Hun har gitt meg "tegn" som jeg har opplevd som mulig flørting. Ærlig talt kunne jeg veldig gjerne tenke meg å bli bedre kjent meg Helle!

Jeg er i en ordentlig knipe her. Det er vel ingen måte å unngå at noen blir lei seg, eller sure, men jeg tar gjerne imot gode råd for hva jeg kan si til Lise og Mari. For magefølelsen min sier at jeg burde gå for Helle.

Lise har jeg ikke nok følelser for, og et evt. forhold med Mari ville nok blitt mer fysisk! :p Det er ikke bare det jeg er på utkikk etter. Det dumme er at det ikke er lenge siden jeg og Mari fikk kontakt, og begynte å prate sammen. Redd hun vil få et veldig rart syn på meg, hvis jeg sier "nei" så tidlig.

Takker for svar! :) Ble veldig rotete det her, men håper dere forstår !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår. Hatt samme problemet. Gå for den du har best sjnas på. Det som har skjedd me meg er :

Hadde tre jenter som likte meg. Var klar for alle tre i grunn, men "valgte" en av dem. Sa nei til de to andre, og da jeg da skulle gå for nr3 så ble ikke det noe av. Der var jeg plutselig igjen med 0 av 3 herlige jenter. Livet suger i blant.

Lenke til kommentar

Det er nok bare to jenter jeg evt. sårer, Mari og Lise. Helle ville ikke bli noe lei seg, om det ikke skjedde noe mer mellom oss. Har bare såvidt pratet litt med hun.

Problemet er jo at det er hun jeg vil prøve meg på. Er ikke redd for å ende opp uten kjæreste, men er redd for reaksjonene til Mari og Lise. Derfor trenger jeg råd til hva jeg kan si/gjøre :)

Edit: Multisync:

Selv om jeg skjønner det er usannsynlig så tidlig, ser jeg jo etter "den rette", og håper jeg velger den jeg kan ha et langt, godt forhold med! Den fysiske delen er jo også viktig, men det skal ikke være den eneste.

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Helle ville ikke bli noe lei seg, om det ikke skjedde noe mer mellom oss. Har bare såvidt pratet litt med hun.

7843696[/snapback]

Hva med å bare droppe henne? og heller bli kjent med henne som venn når du er sammen med en av de andre?

men som jeg spurte over, så er det hva du vil...

Lenke til kommentar
Jeg er veldig bekymra for den dagen Lise ser meg og Mari gå sammen hjemover.

Ikke noe å være redd for. Dere er jo bare venner for øyeblikke og dere holder på me å bli bedre kjent. Så du har nok ingenting å frykte ved at Lise ser dere gå hjem til deg.

I tillegg har jeg utrolig nok begynt å få øynene opp for ei annen jente, Helle. Hun har gitt meg "tegn" som jeg har opplevd som mulig flørting. Ærlig talt kunne jeg veldig gjerne tenke meg å bli bedre kjent meg Helle!

Så bli bedre kjent med henne.

Lise har jeg ikke nok følelser for, og et evt. forhold med Mari ville nok blitt mer fysisk! :p  Det er ikke bare det jeg er på utkikk etter. Det dumme er at det ikke er lenge siden jeg og Mari fikk kontakt, og begynte å prate sammen. Redd hun vil få et veldig rart syn på meg, hvis jeg sier "nei" så tidlig.

Ikke si nei til noen enda. Bli kjent med dem og finn ut hvem du vil gå videre med hvis det skulle interesere deg.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Forstår. Hatt samme problemet. Gå for den du har best sjnas på. Det som har skjedd me meg er :

Hadde tre jenter som likte meg. Var klar for alle tre i grunn, men "valgte" en av dem. Sa nei til de to andre, og da jeg da skulle gå for nr3 så ble ikke det noe av. Der var jeg plutselig igjen med 0 av 3 herlige jenter. Livet suger i blant.

7843667[/snapback]

Stemmer det..

Lenke til kommentar

Vet hvordan det er, du tenker liksom at du har flere å velge mellom. Huff, hater slike dillemaer. Du må nesten se hva som skjer. Litt vanskelig å komme med innspill. Er så mange faktorer som spiller inn. Helle kan jo være billig, Mari kan være dum og Lise perfekt, ikkesant. Ikke at de er det. Men vi veit jo ikke helt. Men DU vet det best selv. Innerst inne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...