aGal Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Siste bildet var jo pent, skal jeg pirke på noe så ser det ut som at det er støvkorn på "glass-kolbene" Likte bildet der Lenke til kommentar
RODA Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 hehe, så det støvet jeg også.... Enda jeg brukte hvite hansker for å unngå flekker.. Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har du justert fargetemperaturen? For meg så virker bildet litt for varmt. Lenke til kommentar
RODA Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Har du justert fargetemperaturen? For meg så virker bildet litt for varmt. 8171894[/snapback] Har justert litt kaldere, vil ha litt glød men ja, det er varmt synes jeg også. Brukte auto-hvitbalanse og siden lyset er ganske så gult i rommet så blir det for varmt. Hvis jeg får plutselig lyst så skal jeg ta et par med manuell hvitbalanse. Noen som vet hvor man kjøper sånne grå ark for å ta hvitbalanse-bilder? Lenke til kommentar
RODA Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Prøver et bilde til: Mvh Rolf Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå