SUPERJANNE Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 miniSD minimum 3,2 MP videotelefoni symbian hvilken? Lenke til kommentar
myers Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tja.... Er jo ikke akkuratt bøtter og spann å velge mellom her:) Tror jeg ville ventet til slutten av februar før ett endelig valg, men haster det, ville jeg tatt en titt på Nokia N93 (Black edition så klart:)) Men er det ingen hast ville jeg sett hva f.eks Sony ericsson kommer med i februar..... Bortsett fra microSD kort så kommer det nok telefoner fra SE i nær framtid som dekker behovene dine. Lykke til. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 takk! jeg har lurt litt på N93i ? men når ca kommer den? jeg hadde en sonyericsson p990i i 3 dager... den solgte jeg ista for den var så kronglete å sende over bilder ti data med. så ericsson frister egentlig ikke noe serlig. men for all del det kan jo komme noe intresant, men tviler egentlig.. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du har jo Nokia N73 som støtter dine 4 kriterier Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 den har jeg hatt 2 ganger og den kolapser viss man tar mange bilder, greit mobil men ble så irritert på den... æsj! hatt både den røde og den i sølv. bare plunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå