Buzz76 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei! Prøvde å montere heatpipen min i går, og oppdaget etter noe kløing i hodet, at det er borret feil på den minste blokka... alle 4 hullene for selve kjøleribba er på samme siden av fugen til heatpipen... passer dårlig sammen da.. heatpipe kommer i veien og jeg måtte kutte den og den andre kjøleribba ut. :sad: Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Eneste jeg kan si i farten er IKKE KUTT SELVE PIPEN!!! i den er det en gass som leder varmen rundt, kansje litt av meininga... (virka ut som det ver den du måtte kutte av, men regner egentlig med at det ikke var det.. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 hadde egentlig gitt opp denne tråden min da, men jeesus... lite å gjøre? :wink: Skal vel ikke kappe pipen?? Litn vits d da... det er iallefall garantert feil boret på blokka. Sender dritn inn igjen. ****. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vennligst unngå å poste flere tåpelige meldinger - har akkurat ryddet opp i en drøss tullete meldinger. Utestengning er jo et virkemiddel for å få en slutt på det fra de verste... Åssen modell er det du har? Og hvilket kort? Jeg vet at en del modeller ikke passet på alle kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå