Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen restarter av seg selv.

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg har hatt ett irriterende problem en god stund nå.

Pcen restarter av seg selv og noen ganger fryser bildet og det kommer skurrelyd fra høyttalerne hvert 3. sekund

At systemet restarter og fryser skjer ofte under litt belastning som spill og mange nettsider oppe samtidig.

Takk for svar!

PC Specs:

Prosessor: Amd athlon 64 3500+

Hovedkort: MSI K8N SLI

Ram: Corsair value select PC3200 2*512mb

Harddisk: Western Digital Caviar 250Gb Sata

Skjermkort: Nvidia Gforce 7900GS (dette er test-byttet med ett annet kort uten bedring)

PSU: NorthQ 400W (dette er test-byttet med en Cheiftech på 560W)

Øvrige: Soundblaster X-Fi, D-Link Pci kort (disse to har vært fjernet fra systemet uten bedring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan være ram, hk eller harddisk tror jeg..

Ingen som har ram eller som vil låne meg en brikke..

Ramen er av type ddr.. alle har liksom ddr2 these days...

7843028[/snapback]

Har du bare 1 brikke?? har du fler, så ta ut en og en brikke, så i forskjellige porter og kombinasjoner.. det er ytterst sjeldent to defekte minnebrikker på en gang..

tror ikke det er harddisken din, da ville du heller fått bluescreeen's tror jeg. eller hvertfall hørt det hvis det skjer noe fysisk inni der... jeg har en finger på at det er en (av) minnebrikke(ne) eller hk.

Endret av -SoniX-
Lenke til kommentar

hjelp!! :( det var en stor bunt med ledninger ved harddisken. jeg prøvde og sette på kabinettet, da nappa jeg ut en strømledning til en vifte og sata kabelen til harddisken.. jeg la bare merke til at vifte ledningen gikk ut så jeg putta i den og starta pc'n.. da sa det poff.. og den starter ikke mer... men jeg sitter påskolen og lurer på om skjermkort,trådløst-nettverkskort, lyd-kort, osv har tatt kvelden? takk for svar! :D

Endret av Dj_MaKaVeLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...