kraftern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 sitter og spiller wii sports nå jeg bestilte den på finn.no. men den var uåpnet og helt ny da jeg fikk den.. og zelda TP skal ligge i postkassen i morgen noen som har noen andre spill og anbefale?? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Du har vel de to beste til konsollen der vil jeg mene. Jeg kommer i allefall til å vente litt.. Koser meg med Zelda og Wii Sports så lenge Endret 4. februar 2007 av Chrissj Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er ikke mange gode spill til Wii per dags dato, men der kommer mange i fremtiden vil jeg tro. Har hørt litt godord om Red Steel, selv om det og menes at det burde had noen månder til i utvikling. Rayman Ravin Rabbits og Wario war smooth moves (tror jeg det var det hette) er og anbefalte spill sies det, men har ikke prøvd det selv. Men kan se frem til f.eks Prince of Persia og Mario Galaxy. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 SSX: Blur ser også faktisk lovende ut. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er ikke mange gode spill til Wii per dags dato, men der kommer mange i fremtiden vil jeg tro. Har hørt litt godord om Red Steel, selv om det og menes at det burde had noen månder til i utvikling. Rayman Ravin Rabbits og Wario war smooth moves (tror jeg det var det hette) er og anbefalte spill sies det, men har ikke prøvd det selv. Men kan se frem til f.eks Prince of Persia og Mario Galaxy. 7870774[/snapback] Har sett trailere til Prince of Persia no. Det ser veldig lovende ut ja. Men i mars kommer noen nye fine titler. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mars blir en heftig dyr måned xD South Park sesong 9, Simpsons sesong 9, og en god del spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå