N_B Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sorry om dette er en unødvendig ny tråd, men tenkte jeg kunne si fra til de som ikke har fått tak i Wii enda: www.cdon.com har akkurat nå Wii tilgjengelig i nettbutikken, så løp og kjøp! Jeg fikk bestilt min fra absoluttspill.no tidligere i dag, etter å ha stått på venteliste en stund Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nei cdon har ikkje wii på lager, søker du på siden deres får du det ikkje opp... Spaceworld hadde det samme problemet med systemet sitt ein stund dei også Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg la ihvertfall inn en bestilling. Kall det et impulskjøp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det kommer inn et lite parti til Norge i starten av ferbruar. Vet ikke hvor mange av kjedene som får da, men noen hvertfall. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Får sikkert ein mail av dei om at den ikkje er på lager, men kanskje du har vert heldig Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skrev en mail til dem og spurte om de faktisk hadde den på lager, så blir spennende å se hva svaret er når jeg står opp i morgen. Uansett så skal jeg ha meg en Wii, så bestillingen består. Nettopp solgt den gamle TV'en, så da er det like greit å svi av "fortjenesten" på en ny konsoll. Det kan nesten rettferdiggjøres ovenfor samboeren min Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Lefdal har bundle med Zelda og ekstra kontroller til 3990,- i nettbutikken nå. Sjekk forsiden på www.lefdal.com Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den bestilte jeg tidligere i dag;) Fikk nesten bakoversveis når jeg så den var på lager i nettbutikken. Gleder meg Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Takk for tipset. Bestilte i går jeg også, tror vel ikke får jeg får pakken. Men fikk ihvertfall en ordrebekreftelse i går. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Takk for tipset. Bestilte i går jeg også, tror vel ikke får jeg får pakken. Men fikk ihvertfall en ordrebekreftelse i går. 7846157[/snapback] de er utsolgt på internettbutikken nå, iallefall noen andre som har wii på lager? Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har ikke sett det noen andre steder. Men jeg fikk bekreftet av kundeservice på Lefdahl at det stemte at den var på lager når jeg bestilte i går kveld, og den ble sendt ut i dag. Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har ikke sett det noen andre steder. Men jeg fikk bekreftet av kundeservice på Lefdahl at det stemte at den var på lager når jeg bestilte i går kveld, og den ble sendt ut i dag. 7847036[/snapback] Konge! Da regner jeg med at de har sendt min også. Om posten nå kan gjøre en eksepsjonell jobb (Haha! Yeah, right..) så kansje jeg har den på lørdag. Da er hvertfall helgen reddet. Står foresten at de har flere på lager her: Wii på lager i onlinebutikken. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Wii på lager i onlinebutikken. 7847317[/snapback] Nææh, tomt der gitt Hvis noen vil ha wii kjapt, så tror jeg det kan være en idè å prøve www.platekompaniet.no, tok bare 1 uke fra jeg bestillte i netshoppen til jeg fikk den Endret 1. februar 2007 av bokfinn Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Spaceworld i fredrikstad har flere på lager. Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Har også bestilt fra lefdal og på kontoen min der står det at den er sendt ble litt dyrere enn planlagt menmen... Endret 1. februar 2007 av Vortexsurfer1 Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Spaceworld i Særp har det også i butikken! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Woho! Østfold Østfold! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager Det som er levert er følgende: -------------------------------------------- 1 st 3003472 Wii - Nintendo Wii Console White incl.Wii Sports 1 st 3004726 Wii - Wii Nunchuk 1 st 3004725 Wii - Wii Remote -------------------------------------------- Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Lefdal har bundle med Zelda og ekstra kontroller til 3990,- i nettbutikken nå.Sjekk forsiden på www.lefdal.com 7843783[/snapback] Kjøpte denne bundelen torsdag for 2 uker siden, hadde samme mistanker som dere, men de hadde den faktisk på lager og fikk den trygt hjem tirsdagen. Måtte sende mail å spørre jeg også siden jeg ikke mottok noen leveringsbekreftelse og pakkesporings nummer automatisk. Endret 2. februar 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bestilte min på Onsdag fikk den på lørdag... Kjempemorsomt å spille wii sports og ikke minst Zelda TP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå