Gå til innhold

Wii på lager, hos...

N_B

Anbefalte innlegg

Sorry om dette er en unødvendig ny tråd, men tenkte jeg kunne si fra til de som ikke har fått tak i Wii enda: www.cdon.com har akkurat nå Wii tilgjengelig i nettbutikken, så løp og kjøp! ;)

Jeg fikk bestilt min fra absoluttspill.no tidligere i dag, etter å ha stått på venteliste en stund :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrev en mail til dem og spurte om de faktisk hadde den på lager, så blir spennende å se hva svaret er når jeg står opp i morgen. Uansett så skal jeg ha meg en Wii, så bestillingen består.

Nettopp solgt den gamle TV'en, så da er det like greit å svi av "fortjenesten" på en ny konsoll. Det kan nesten rettferdiggjøres ovenfor samboeren min :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett det noen andre steder. Men jeg fikk bekreftet av kundeservice på Lefdahl at det stemte at den var på lager når jeg bestilte i går kveld, og den ble sendt ut i dag.

7847036[/snapback]

Konge! Da regner jeg med at de har sendt min også.

Om posten nå kan gjøre en eksepsjonell jobb (Haha! Yeah, right..) så kansje jeg har den på lørdag.

Da er hvertfall helgen reddet.

Står foresten at de har flere på lager her:

Wii på lager i onlinebutikken.

Lenke til kommentar
Hei!

Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3

hverdager

Det som er levert er følgende:

--------------------------------------------

1 st 3003472 Wii - Nintendo Wii Console White incl.Wii Sports

1 st 3004726 Wii - Wii Nunchuk

1 st 3004725 Wii - Wii Remote

--------------------------------------------

Lenke til kommentar
Lefdal har bundle med Zelda og ekstra kontroller til 3990,- i nettbutikken nå.

Sjekk forsiden på www.lefdal.com

7843783[/snapback]

Kjøpte denne bundelen torsdag for 2 uker siden, hadde samme mistanker som dere, men de hadde den faktisk på lager og fikk den trygt hjem tirsdagen. Måtte sende mail å spørre jeg også siden jeg ikke mottok noen leveringsbekreftelse og pakkesporings nummer automatisk.

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...