Gå til innhold

Viva Pinata hjelp

chiefo

Anbefalte innlegg

Fikk dette spillet av dama til jul (for å ha et spill hun kunne prøve, selv om hun ikke er spilltypen). Men synes det er vanskelig å levle, nå er jeg vel 26 og sliter med å få de nye dyrene til å flørte med hverandre. Først og fremst fordi jeg ikke vet hvordan jeg skaffer det de vil ha.

Glasert eple? Trodde jeg måtte dyppe eple i honning, men fikk det ikke til.

Den lilla grisen kan du gi "10 gresskar" sa hun dama som hjelper deg for da blir den til noe annet.. vel, hvordan gir du de om du har dyrket 10 stykker?

Synes det er artig spill.. men hagen er fort full, og vet ærlig talt ikke om det er smart å holde på alle pinatane? Bør jeg skifte dem ut så fort nye og dyrere kommer?

Flørter et slag 10 ganger så får jeg mesterflørter diplom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at han Bart karen gjorde mer enn reparere ting.. eller han reparerer vel ikke, noe jeg trodde han gjorde, men lager glasert eple av epler f.eks. Så han fikser kanskje kake også av gulerøtter. Vet ikke forskjellen på de 3 alternativene dog.

Lenke til kommentar

Man flørter (eller kjøper av jegeren) en pinata 7 ganger for å få mester-flørter premien for den pinatatypen. Ellers er det ikke lurt å la hagen bli for full, da kommer det ikke nye pinatatyper inn og det er også vanskelig å flørte. Selg de minste pinataene du har 7 eller flere av og konsentrer deg om de større.

Se her for mer informasjon om hva Bart kan gjøre for deg: http://pinataisland.info/index.php?title=Transformation

Ellers er http://pinataisland.info/ en veldig bra og oppdatert kilde til informasjon om alle pinatatypene, samt hvordan man får alle achievementene.

Lenke til kommentar

Ja, du må ha 7 pinataer av samme type i hagen samtidig. Hvor mange ganger du flørter betyr egentlig ingenting. Flørte en gang og så kjøpe 4 til så er du der.

Du får ingen achievement for enkeltsstående flørtinger (bra formulering!), men du får achievement når du har oppnådd et visst antall mester-flørte premier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...